کد خبر : 1676832 | 17 فروردين 1399 ساعت 17:00 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ 18 تیمی؛ اصلا فکرش را نکنید

چند تیم لیگ برتری به سازمان لیگ پیشنهاد تعطیلی بازی های این فصل و برگزاری بازی های لیگ برتر در فصل آینده با حضور 18 تیم را داده اند!

لیگ 18 تیمی؛ اصلا فکرش را نکنید 

به گزارش "ورزش سه"، این بدین معنی است که هیچ تیمی از بازی های فصل جاری لیگ برتر به دسته اول سقوط نخواهد کرد و دو تیم هم از دسته اول به لیگ برتر صعود خواهند کرد. 

 

غلامرضا بهروان، مشاور سازمان لیگ در این باره می گوید: لیگ 18 تیمی؛ اصلا فکرش را نکنید. واقعیت این است که لیگ برتر با حضور 16 تیم هم چالش های زیادی را تجربه می کند تا جایی که برخی می گویند تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر باید کاهش یابد.

از سویی با توجه به صعود دو تیم از دسته اول به لیگ برتر در تلاش هستیم در آینده تعداد تیم های حاضر در لیگ یک را هم از 18 تیم به 16 تیم کاهش دهیم و اگر موفق به انجام اینکار نشویم بهترین تصمیم این است؛ سهمیه ی صعود از لیگ یک به لیگ برتر به 2.5 تیم افزایش پیدا کند. سازمان لیگ مصرانه به دنبال ادامه ی بازی های لیگ برتر است اما اگر شرایط اجازه برگزاری بازی ها را ندهند نتایج بازی ها لحاظ و بر اساس تصمیم فیفا چهره تیم قهرمان و تیم های سقوط کننده مشخص خواهد شد. تیم هایی که پیشنهاد می دهند لیگ برتر فصل آینده با حضور 18 تیم برگزار شود به واقع نظرشان این است که جدول نتایج بازی های این فصل پاک شود و این منصفانه نیست. به این خاطر که دو سوم بازی ها برگزار شده و زحمات زیادی برای برگزاری این بازی ها انجام شده است.

دیدگاه‌ها