کد خبر : 1676912 | 18 فروردين 1399 ساعت 09:40 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

شروع دوباره تمرین بایرن مونیخ از امروز

باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که با وجود تداوم بحران کرونا تمرینات تیم اول این باشگاه از سرگرفته خواهد شد.

شروع دوباره تمرین بایرن مونیخ از امروز

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای که در وبسایت این باشگاه قابل مشاهده است اعلام کرد تیم اول باشگاه از امروز دوشنبه تمرینات خود را در گروه‌های کوچک از سر خواهد گرفت. بر اساس این بیانیه شاگردان هانسی فلیک با رعایت دستورالعمل‌های دولت آلمان درباره حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در تمرینات شرکت خواهند کرد. با اینحال باشگاه از هواداران خواسته که از تیم و مجموعه تمرینی‌اش فاصله بگیرند.

 

1489226

 

درحالیکه بوندس‌لیگا فعلا تا تاریخ 30 آوریل به تعویق افتاده و تاریخ قطعی از سر گیری این لیگ هنوز مشخص نیست باشگاه بایرن در بیانیه خود چنین آورده:" تیم اول باشگاه بایرن مونیخ از روز دوشنبه 6 آوریل تمرینات خود را در گروه‌های کوچک در سابنر اشتراسه از سر خواهد گرفت".

 

در ادامه بیانیه بایرن آمده:" این تمرینات تیم با رعایت دستورالعملهای دولتی انجام خواهد شد. لازم به توضیح است که تمامی موارد و قوانین بهداشتی با دقت بالا رعایت خواهد شد".

 

1489227

 

بازگشت بایرن به تمرینات گروهی با توجه به این انجام می‌شود که سازمان لیگ آلمان چندی پیش از تیمها خواسته بود تا تاریخ 5 آوریل یعنی دیروز از تمرینهای گروهی خودداری کنند. در ادامه بیانیه  بایرن مونیخ چنین می‌خوانیم:" تمرین بایرن مونیخ بدون حضور تماشاچی برگزار می‌شود و ما با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا از هواداران می‌خواهیم به رعایت دستورات مقامات مربوطه ادامه داده و از حضور در مجموعه تمرینی ما خودداری کنند".

 

دیدگاه‌ها