کد خبر : 1676963 | 18 فروردين 1399 ساعت 12:49 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

PSG و بارسلونا؛ گزینه‌های اول ستاره برزیلی چلسی

درحالیکه جدایی ویلیان ستاره برزیلی چلسی از این تیم قطعی به نظر می‌رسد، از پاری سن ژرمن و بارسلونا به عنوان گزینه‌های اصلی انتقال او نام برده شده است.

PSG و بارسلونا؛ گزینه‌های اول ستاره برزیلی چلسی

به گزارش "ورزش سه"،  درحالیکه قرارداد ویلیان، ستاره برزیلی چلسی با این تیم در پایان فصل جاری به نظر می‌رسد با توجه به نارضایتی او از شرایطش در این باشگاه و عدم تمدید قرارداد با چلسی، جدایی او از این تیم انگلیسی قطعی به نظر می‌رسد. موندو دپورتیوو می‌گوید مشتریان اصلی ویلیان در فصل تابستان پاری سن ژرمن و بارسلونا خواهند بود.

 

1489289

 

ویلیان از سال 2013 بازیکن چلسی بوده ولی با توجه به شرایط فعلی به نظر می‌رسد که در پایان فصل استمفوردبریج را ترک خواهد کرد. موندو دپورتیوو در گزارش خود مدعی است پاری سن ژرمن نسبت به بارسلونا تمایل بیشتری برای جذب ویلیان دارد و معتقد است این ستاره 31اساله برزیلی می‌تواند در پازل تاکتیکی توماس توخل بسیار مفید باشد.

 

اما از سوی دیگر تمایل کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌های ویلیان به انتقال او به بارسلونا می‌تواند کفه ترازو را به سود تیم کاتالان سنگین کرده و او را به نوکمپ منتقل کند.

 

1489290

 

ویلیان اخیرا اعلام کرد که با باشگاه چلسی برای تمدید قراردادش به توافق نرسیده. او در این باره گفت:" باشگاه چلسی پیشنهاد داد که با من دو سال تمدید کند ولی من می‌خواستم قرارداد جدیدم سه ساله باشد. همه می‌دانند که قرارداد من با چلسی تا دو سه ماه دیگر تمام می‌شود و خیلی بعید است که در این مدت قراردادم تمدید شود. ما در این باره دیگر مذاکره نمی‌کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها