کد خبر : 1677005 | 18 فروردين 1399 ساعت 15:55 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

کاسیاس پیشنهاد داد

برگزاری ال کلاسیکوی خیریه پس از پایان کرونا

ایکر کاسیاس در حساب توئیتر خود به کارلس پویول پیشنهاد داد تا دیدار ستاره های سابق رئال و بارسا را پس از پایان دوران کرونا برگزار کنند.

برگزاری ال کلاسیکوی خیریه پس از پایان کرونا

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیبش بود که اعلام شد باشگاه بارسلونا برای اهدف خیریه و پس از پایان یافتن تعطیلی فوتبال، در دیداری دوستانه برابر تیم ایگوالادا به میدان خواهد رفت. امروز ایکر کاسیاس در توئیتر خود پیشنهادی مشابه را ارائه داد که طبق آن، یک ال کلاسیکو بین بازیکنان قدیمی دو باشگاه رئال و بارسا به نفع قربانیان کرونا برگزار شود.

 

 

1489332

 

 

داستان از اینجا شروع شد که حساب توئیتر لالیگا ویدیویی از ژاوی هرناندز منتشر کرد و نوشت که تماشای بازی های او چقدر لذتبخش بود.

آندرس اینیستا دیگر ستاره سابق بارسا در پاسخ نوشت؛ به خصوص اگر مثل من، هر روز او را در 5 متری خود می دیدید. کمی بعد کارلس پویول کاپیتان سابق بارسا به اینیستا ملحق شد و نوشت من که همیشه چند متر عقب تر از ژاوی و اینیستا حضور داشتم و بازی های شان را تماشا می کردم، بیشتر هم لذت می بردم.

 

ایکر کاسیاس هم زیر پست لالیگا نوشت:« من اغلب مقابل آنها(اینیستا، ژاوی) بازی می کردم و البته لذت بخش تر می شد وقتی که در تیم ملی هم تیمی بودیم. وقتی این روزهای بد تمام شوند، باید ستاره ها را دور هم جمع کنیم و یک ال کلاسیکو را برای کمک به افراد نیازمند تدارک ببینیم.»

 

دیدگاه‌ها