کد خبر : 1677161 | 19 فروردين 1399 ساعت 12:39 | 3.9K بازدید | 1 دیدگاه

سرپرست تیم ملی والیبال به "ورزش سه" خبر داد؛

توافق فدراسیون با کولاکوویچ برای فسخ قرارداد

فدراسیون والیبال ایران با ایگور کولاکوویچ برای فسخ قرارداد به توافق رسید و به زودی این اتفاق به صورت مکتوب هم رخ خواهد داد.

توافق فدراسیون با کولاکوویچ برای فسخ قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در روزهای ابتدایی سال 99 و بعد از اعلام رسمی خبر تعویق المپیک 2020 فدراسیون والیبال در نامه ای از ایگور کولاکوویچ درخواست کرده بود تا شرایط را برای فسخ قرارداد به دلیل عدم وجود هیچ گونه تورنمنتی در ماههای آینده فراهم کند، بعد از 2 هفته مذاکره بالاخره توافق در این رابطه حاصل شد.


سرمربی مونته نگرویی که برخورد منطقی با درخواست فدراسیون داشت و شرایط به دلیل شیوع ویروس کرونا ویژه می دانست، روی مسائل مالی هم با فدراسیون توافق کرد تا بتواند باب مذاکره با تیم جدیدی را برای خودش باز کند.


امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال با تایید این موضوع به "ورزش سه" گفت: با کولاکوویچ به توافق کامل دست پیدا کردیم. بعد از اینکه شرایط کمی بهبود پیدا کند و روال کار فدراسیون به شرایط عادی برگردد، همه چیز را مکتوب خواهیم کرد. 


وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون بابت فسخ قرارداد با کولاکوویچ مبلغی اضافه تر را هم به او پرداخت کرده یا خیر، عنوان کرد: فعلا توافق ما شفاهی بوده و من نمی توانم چیزی را رسمی اعلام کنم. اجازه دهید وقتی همه چیز مکتوب و رسمی شد، در این باره هم توضیح می دهیم.

دیدگاه‌ها