کد خبر : 1677166 | 19 فروردين 1399 ساعت 12:54 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام نام مربیان خارجی فقط گمانه زنی است

واکنش خوش خبر به گزینه های سرمربیگری تیم ملی

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: اینکه نام برخی مربیان خارجی به عنوان گزینه های سرمربیگری ایران مطرح شده، گمانه زنی رسانه هاست.

واکنش خوش خبر به گزینه های سرمربیگری تیم ملی 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه فدراسیون والیبال تصمیم به قطع همکاری با ایگور کولاکوویچ گرفت و از انتخاب یک مربی خارجی جدید و سطح بالا برای هدایت تیم ملی در المپیک توکیو خبر داد، گمانه زنی های زیادی در رسانه های داخلی و خارجی درباره نفر اول نیمکت تیم ملی در سال 2021 مطرح شده است.


امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در واکنش به اعلام نام برخی از مربیان شاغل در سری آ ایتالیا به عنوان گزینه های اصلی فدراسیون به "ورزش سه" گفت: صراحتا به شما می گویم تاکنون برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی نه لیستی تهیه شده، نه با کسی صحبت شده و نه پیشنهادی به مربی ای داده شده است. نمی دانم چطور برخی رسانه ها برای فدراسیون گزینه مربیگری تعیین می کنند، اما شاید این پیش بینی و حدس و گمان خودشان است. 


وی در رابطه با زمان انتخاب سرمربی جدید تیم ملی عنوان کرد: فدراسیون اگر به این تصمیم برسد که سرمربی بعدی تیم ملی هم خارجی باشد، باید از همین حالا کار مذاکره با مربیان را آغاز کند. سعی می کنیم در اولین فرصت با مشورت کارشناسان به چند گزینه مطلوب برسیم. حتی اگر قرار باشد این مربی سال 2021 کارش را آغاز کند، باید از همین حالا قرارداد امضا شود چون دیگر در زمستان نمی توان دنبال مربی گشت. فکر می کنم باید در یکی، 2 ماه آینده تکلیف سرمربی تیم ملی را مشخص کنیم.

دیدگاه‌ها