کد خبر : 1677180 | 19 فروردين 1399 ساعت 13:35 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوتار ماتئوس

سانه بازیکن بزرگی است ولی ورنر بهتر است

لوتار ماتئوس اسطوره بایرن مونیخ می‌گوید لروی سانه بازیکن بزرگی است ولی تیمو ورنر بیشتر به کار بایرن مونیخ می‌آید.

سانه بازیکن بزرگی است ولی ورنر بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه از لروی سانه، وینگر آلمانی منچسترسیتی و تیمو ورنر مهاجم گلزن لایپزیش به عنوان دو اولویت اصلی بایرن مونیخ در نقل و انتقالات یاد می‌شود لوتار ماتئوس اسطوره بایرن مونیخ می‌گوید با اینکه لروی سانه را بازیکن بزرگی می‌داند ولی معتقد است ورنر بیشتر به کار بایرن خواهد آمد.

 

1475896

 

ماتئوس در گفتگو با اسکای آلمان در این باره گفت:" همه می‌دانند که من به تیمو ورنر علاقه دارم. البته منظورم این نیست که لروی سانه بازیکن بزرگی نیست. ولی من معتقدم هانسی فلیک و اولیور کان، تیمو ورنر را بازیکنی می‌دانند که در شرایط فعلی بیشتر می‌تواند به بایرن کمک کند".

 

اسطوره بایرن مونیخ در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" ورنر در میدان انعطاف بیشتری دارد و خصوصیاتش با آنچه مسئولین فنی بایرن مونیخ انتظار دارند نزدیک‌تر است. ورنر می‌تواند در نوک حمله یعنی جای همیشگی لواندوفسکی بازی کند یا پشت سر او قرار بگیرد و حتی در هر دو گوش چپ و راست عالی باشد. از این گذشته ورنر قیمت به مراتب کمتری دارد".

 

1484495

 

ماتئوس در ادامه صحبتهایش گفت:" نمی‌دانم بایرن چرا قبلا که خیلی راحت می‌شد ورنر را به خدمت گرفت او را جذب نکردند. ولی ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است".

 

دیدگاه‌ها