کد خبر : 1677199 | 19 فروردين 1399 ساعت 15:03 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

سردار، ایوانوویچ، ویتسل، هالک و ...

آزمون در میان بهترین خارجی های تاریخ زنیت (عکس)

سردار آزمون با عملکرد فوق العاده ای که از زمان پیوستنش به زنیت داشته در میان بهترین بازیکنان خارجی این تیم قرار گرفته است.

آزمون در میان بهترین خارجی های تاریخ زنیت (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که پس از حضور در روستوف و روبین کازان، مدیران زنیت را برای به خدمت گرفتنش قانع کرد، با عملکردی که طی دوران حضورش در این تیم داشته، چشم بسیاری از مدیران ورزشی تیم های اروپایی را به خود جلب کرده است.


آزمون فصل گذشته که از نیمه های فصل به زنیت اضافه شد، طی 12 بازی 9 گل برای تیمش به ثمر رساند و در فصل جاری هم در 21 بازی موفق به ثبت 10 گل شده و البته یکی از بازیکنان کلیدی تیمش در رقابت های اروپایی و سایر رقابت های فوتبال روسیه نیز بوده است.


این عملکرد سبب شده تا باشگاه زنیت روسیه نام او علیرغم اینکه مدت زیادی از حضورش در جمع آبی پوشان زنیت سپری نشده است، در جمع بهترین لژیونرهای تاریخش قرار دهد؛ جایی که در خط دفاعی بازیکن نام آشنایی نظیر ایوانووویچِ صربستانی مدافع راست سابق چلسی دیده می شود و در پست هافبک تدافعی هم از اکسل ویتسل بازیکن فعلی دورتموند و تیم ملی بلژیک نام برده اند. در این فهرست نام هالک مهاجم سابق برزیلی این تیم که با مبلغی 50 میلیون یورویی یکی از عجیب ترین اقدامات مسئولان باشگاه روسیه ای طی سال های اخیر به شمار می رود نیز دیده می شود.


آزمون همین حالا با پیشنهادهای جدی از سوی باشگاه های مختلف روبرو شده و به احتمال فراوان فوتبال ایتالیا و یکی از دو تیم ناپولی یا لاتزیو که با مدیران زنیت وارد مذاکره شده اند، مقصد او در سال آینده خواهد بود.

 

1489565

دیدگاه‌ها