کد خبر : 1677223 | 19 فروردين 1399 ساعت 17:11 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

مارچلو لیپی:

کاناوارو برای سرمربیگری در ایتالیا آماده است

مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، تمجید ویژه‌ای از فابیو کاناوارو انجام داد.

کاناوارو برای سرمربیگری در ایتالیا آماده است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در جام جهانی ۲۰۰۶ به مقام قهرمانی دست یافت. این در حالی است که مارچلو لیپی در آن زمان به عنوان سرمربی و فابیو کاناوارو به عنوان بازیکن برای ایتالیا فعالیت می کردند. با این حال هر دو در دوران مربیگری چین را به عنوان یک چالش برای خود انتخاب کردند.

 

فابیو کاناوارو در تیم گوانگژو روزهای خوبی را سپری کرده و با این تیم به مقام قهرمانی دست یافته است. با این حال خود این اسطوره ایتالیایی نیز تاکید کرده که قصدش بازگشت به اروپا برای مربیگری است. موضوعی که با استقبال سرمربی سابق او یعنی مارچلو لیپی همراه بوده است.

 

 

1462039

 

 

لیپی درباره امکان سرمربیگری فابیو کاناوارو در تیم ملی ایتالیا می گوید: " به نظر من او برای سرمربیگری در ایتالیا آماده است. کاناوارو هوش و تجربه بسیار زیادی دارد و کاملاً می داند با افرادی که با او کار می‌کنند چگونه رفتار کند."

 

لیپی در رابطه با دوران قرنطینه نیز گفت: " من این روزها وقتم را صرف مطالعه در رابطه با گذشته می کنم. از روز اول که در سمپدوریا مربیگری می کردم عادت داشتم درباره تمام جلسات آموزشی چیزی بنویسم. حالا این روزها با آن‌ها نگاه می‌کنم و از آن لذت می برم."

دیدگاه‌ها