کد خبر : 1677266 | 19 فروردين 1399 ساعت 21:03 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی بایرن مونیخ به احتمال جذب میرو کلوزه

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از تمدید قرارداد این تیم با توماس مولر ابراز رضایت کرد.

واکنش سرمربی بایرن مونیخ به احتمال جذب میرو کلوزه

به گزارش "ورزش سه"، شایعات در مورد احتمال جدایی توماس مولر، مهاجم باتجربه بایرن مونیخ بالاخره امروز به پایان رسید و او قراردادش با این تیم را تا سال 2023 تمدید کرد. هانسی فلیک که خودش نیز اخیرا تا همین مدت قراردادش را تمدید کرده، در رابطه با این موضوع و همچنین احتمال اضافه شدن میروسلاکو کلوزه به کادر فنی تیمش توضیحاتی ارائه داد.

 

1481242

 

هانسی فلیک در مورد درخواست حق دخالت در نقل و انتقالات تیمش گفت: "حق دخالت موضوعی کاملا طبیعی است، این مسئله در مورد مربیانی هم که قبل از من در بایرن مونیخ حضور داشتند نیز اتفاق افتاده است. البته ما در حال حاضر در مورد برنامه ریزی در رابطه با آینده ترکیب تیم با هم صحبت می کنیم. اما این موضوع کاملا مربوط به داخل تیم بوده و باید هم اینگونه باشد.

 

احتمال حضور میروسلاو کلوزه در کادر فنی بایرن مونیخ؟ این بستگی به آنچه برای یک تیم می خواهد و خصوصیات افراد دارد. من با میروسلاو کلوزه صحبت کرده ام، اما با دیگران نیز صحبت خواهم کرد. او یک فرد وفادار است و این یک سرمایه بزرگ برای مربیان خواهد بود.

 

تمدید قرارداد توماس مولر؟ من خوشحالم که او قراردادش را تمدید کرده و در بایرن مونیخ ماندنی شد. من امیدوارم این اتفاق در مورد دیگر بازیکنان نیز رخ دهد."

دیدگاه‌ها