کد خبر : 1677316 | 20 فروردين 1399 ساعت 10:20 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیام تشکر یورگن کلوپ از کادر درمان

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با ارسال پیامی خطاب به کادر درمانی از تلاشهای آنها برای کمک به جامعه در بحران اپیدمی کرونا قدردانی کرد.

پیام تشکر یورگن کلوپ از کادر درمان

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ با ارسال پیامی برای کادر درمانی از آنها به عنوان انسانهایی استثنایی یاد کرد که با شکلی خارق‌العاده برای مبارزه با ویروس کرونا پایمردی کرده و برای حفظ جامعه در مقابل این بحران مشغول تلاش هستند.

 

1489688

 

درحالیکه رقابتهای فوتبال در گوشه و کنار دنیا بر اثر بحران کرونا به حالت تعلیق درآمده و لیورپول و لیگ برتر هم در حال حاضر دوران تعطیلی را پشت سر می‌گذارند، باشگاه لیورپول، سرمربی‌اش یورگن کلوپ و بازیکنانش در این مدت بارها به بهانه‌های مختلف از تلاشهای کادر درمانی تشکر کرده و از مردم خواسته‌اند با رعایت دستورالعمل‌های مربوط به این بحران، در خانه بمانند.

 

حالا یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول، به بهانه روز جهانی سلامت با انتشار پیامی خطاب به کادر درمانی از آنها تشکر کرد. کلوپ در این پیام گفت:" سلام. کادر فنی و همه بازیکنان لیورپول با استفاده از این فرصت پیام تشکر و قدردانی خود را به همه انسانهای خارق‌العاده‌ای که در بخش درمان مشغول فعالیت هستند ابلاغ می‌کنند. کاری که شما می‌کنید استثنایی است و من اینجا به نمایندگی از خودم و باشگاه لیورپول از شما تشکر و قدردانی می‌کنم. یا آنطور که ما آلمانی‌ها می‌گوییم فیلن دانک".

 

لیورپول اخیرا به دلیل تصمیم باشگاه مبنی بر مرخصی اجباری دادن به شماری از کارکنان غیرورزشی خود با انتقادهای زیادی مواجه شد و در نهایت باشگاه از تصمیم خود عدول کرده و بابت این تصمیم از هوادارانش عذرخواهی کرد.

 

دیدگاه‌ها