کد خبر : 1677351 | 20 فروردين 1399 ساعت 13:17 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

فشارهای قراردادهای  تجاری روی دوش کنفدراسیون فوتبال آسیا

Afc می خواهد لیگ قهرمانان را برگزار کند

کنفدراسین فوتبال آسیا تاکید کرده دنبال پیگیری مسابقات لیگ قهرمانان است و هیج نبتی برای لغو و تعلیق آن ها ندارد و می خواهد بازی ها را در ماه آگوست(شهریورماه) برگزار کند.

Afc می خواهد لیگ قهرمانان  را برگزار کند

به گزارش " ورزش سه" شیخ سلمان و دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینروزها جلساتی را در فیفا برگزار کردند و به بررسی شرایط حال حاضر فوتبال در آسیا پرداختند. داتو ویندسور جان دبیرکل SFC که در این جلسات حضور داشت در این رابطه گفت:" با بررسی هایی که انجام دادیم در کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره با حفظ همه آنچه مربوط به فوتبال است اقداماتی از جمله تعویق بازی های مقدماتی جام جهانی را انجام دادیم که این کار در راستای حفظ سلامت همه افرادی است که در برگزاری بازی ها دخیل هستند."


دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با چالش های پیش روی خود گفت:" ما با شرکای پخش تلویزیونی و تجاری و نمایندگی ها جلسات مستمر داریم و مطمئن هستیم آن ها تهدیداتی در آینده برای ما خواهند داشت. آن ها همچنین از هیات مدیره خواسته اند به بحث بودجه امسال و سال 2021 مراجعه کرده و بحث کرونا را هم در نظر بگیرند. با توجه به این مسایل احتمالش هست که امسال ضرر بزرگی ببینیم و به خاطر همین موضوع باید لیگ قهرمانان را ادامه بدهیم. ما الان بحث بودجه زیرساخت ها را تعلیق کردیم و قرار است تمام برنامه های اصلی سال 2020 اجرا شده و باقی را در سال 2021 پیگیری می کنیم. فوتبال تا حالا برای چنین چالشی آماده نشده بود اما خوشبختانه همه همدل و متحد ظاهر شدیم و خوشحالم که فدراسیون ها به حل این مشکل کمک کردند."

دیدگاه‌ها