کد خبر : 1677353 | 20 فروردين 1399 ساعت 13:25 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس بایرن: مولر برای بایرن اهمیت نمادین دارد

رئیس باشگاه بایرن مونیخ با ستایش از توماس مولر ستاره کهنه‌کار این تیم که اخیرا قراردادش را تمدید کرد می‌‌گوید مولر برای بایرن اهمیت نمادین دارد.

رئیس بایرن: مولر برای بایرن اهمیت نمادین دارد

به گزارش "ورزش سه"، هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ با ستایش از توماس مولر، ستاره کهنه‌کار این تیم که دیروز قراردادش را تمدید کرد می‌گوید مولر مثل اکتبرفست برای بایرن اهمیت نمادین دارد.

 

1489511

 

مولر دیروز قراردادش با بایرن مونیخ را رسما تمدید کرد و به این ترتیب تا سال 2023 بازیکن این تیم خواهد بود. مولر 30ساله در طول دوران فوتبالی خود تنها پیراهن بایرن را به تن کرده و برای این باشگاه 521 بازی انجام داده. مولر اولین بار در سال 2008 برای بایرن به میدان رفته و تا امروز 195 گل برای تیمش زده و 146 پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است.

 

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ با تشبیه اهمیت توماس مولر برای بایرن به یکی از مشهورترین جشن‌های ایالت باوریا گفت:" خبر تمدید قرارداد توماس نویر خبر خیلی خوبی است و من خیلی خوشحالم که فهمیدم مولر با باشگاه یک قرارداد جدید امضا کرده است. توماس مولر قهرمان و یکی از نمادهای باشگاه بایرن مونیخ است. مولر کل دوران فوتبالی‌اش را در این باشگاه سپری کرده و در ماه‌های اخیر و با هدایت هانسی فلیک دوباره شکوفا شده است".

 

1489512

 

رئیس باشگاه بایرن در ادامه گفت:" مولر بازیکن برجسته‌ای است که پاس گلهای زیادی به هم‌تیمی‌هایش می‌دهد. من معتقدم مولر همانقدر متعلق به بایرن مونیخ است که اکتبرفست متعلق به شهر مونیخ".

 

دیدگاه‌ها