کد خبر : 1677375 | 20 فروردين 1399 ساعت 14:37 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان تا پایان ماه ژوئن در تیمشان بمانند

فیفا برای دومین بار به بازیکنان درخواست تخفیف داد

فدراسیون بین‌المللی فوتبال طی درخواستی از بازیکنان و باشگاه ها خواسته است تا نسبت به کاهش دستمزدهای خود اقدام کنند.

فیفا برای دومین بار به بازیکنان درخواست تخفیف داد

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا که کلیه رقابت های ورزشی در سطح دنیا را به حالت تعلیق درآورده قطعا در آینده‌ای نزدیک و با آغاز دوباره بازی ها، مشکلات جدیدتری برای تیم ها و بازیکنان به وجود خواهد آورد.

 

یکی از مشکلات احتمالی در میان تیم ها و بازیکنان به مبالغ قید شده در قرارداد آنهاست که با توجه به تعطیلی بازی ها و تمرینات و اردوها، قطعا تغییراتی به دنبال خواهد داشت و به همین دلیل فیفا به دنبال آن است تا از حالا فکری برای رفع این مشکلات داشته باشد. 

 

فدراسیون بین المللی فوتبال به همین دلیل برای چندمین بار در هفته های اخیر طی درخواستی از بازیکنان حرفه ای، تقاضای کاهش دستمزدهای آنها را مطرح کرده است. 

 

فیفا از باشگاه ها و بازیکنان خواسته است تا با توجه به شیوع ویروس جدید کرونا و به دنبال آن تعطیلی بازی ها و تمرینات، در مورد کاهش حقوق در زمان قطع بازی ها با باشگاه های خود به توافق برسند.


 
در همین زمینه فیفا به بازیکنان توصیه کرده تا پایان ماه ژوئن(اواسط تیرماه) همچنان در تیم های خود بمانند و در صورتی که قراردادشان زودتر به پایان می رسد به دلیل مدت زمانی که بازی ها تعطیل بود را به پایان زمان قرارداد خود اضافه کنند. 

 

آنها معتقدند شیوع ویروس کرونا تاثیر زیادی در درآمدهای تیم ها ایجا کرده است و باید به دنبال راهی گشت تا به صورت عادلانه و متعادل ارتباط بین باشگاه ها و بازیکنان ادامه پیدا کند.

دیدگاه‌ها