کد خبر : 1677379 | 20 فروردين 1399 ساعت 15:01 | 103.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش ویژه مارکا

سورپرایز ایجنت جنجالی؛ 3 ستاره بزرگ در تور رئال

رئال مادرید قصد بازسازی و روانه کردن تیمی کهکشانی تر از همیشه را برای فصل بعد دارد.

سورپرایز ایجنت جنجالی؛ 3 ستاره بزرگ در تور رئال

به گزارش "ورزش سه"، بازار نقل و انتقالات فوتبال دنیا تغییرات زیادی کرده؛ درست به مانند تغییری که رابطه بین مینو رایولا با سران رئال مادرید داشته است. مدیر برنامه های ایتالیایی معروفی که در میان همکارانش، یک مرجع شناخته می شود و ستاره های بزرگی را در دنیای فوتبال در اختیار دارد. ارلینگ هالند، پل پوگبا، ماتایس دی لیخت، زلاتان، دوناروما، مارکو وراتی، روملو لوکاکو و.... از نمونه این فوتبالیست ها هستند.

ستاره های بزرگی که برخی از آنها ممکن است همین تابستان مقصد دیگری برای خود انتخاب کنند و این سناریو باعث خواهد شد تا مینو رایولا همچنان بزرگترین ایجنت دنیا باقی بماند.

 

 

Video thumbnail

 

 

رایولا چندی پیش در مصاحبه با مارکا تایید کرد که رابطه با باشگاه رئال مادرید را به بهترین شکل بهبود داده است. ارتباطی که تابستان 2016 قطع شده بود:« بهترین ارتباط ممکن را با رئال مادرید دارم و یکی از آرزوهای من این است که فوتبالیستی بزرگ را به این باشگاه انتقال بدهم. در حال حاضر آرئولا را در رئال دارم ولی انتقال او از پی اس جی به صورت قرضی بوده است. باعث افتخارم خواهد بود اگر یک ستاره بزرگ را به رئال منتقل کنم؛ چون رئال باشگاه بسیار بزرگی است.»

 

واکنش به حرف های رایولا در باشگاه رئال کاملا مثبت بود. تعدادی از بازیکنانی که رایولا مدیر برنامه های شان است، تحت نظارت دقیق رئال قرار دارند و سران باشگاه منتظر عادی شدن اوضاع پس از شیوع کرونا هستند تا برای جذب شان برنامه ریزی کنند. در راس این بازیکنان، ارلینگ هالند قرار دارد. پدیده نروژی فوتبال اروپا که زمستان گذشته راهی دورتموند شد. او به همراه کیلیان امباپه، همان مهاجم نوکی است که رئال در نظر دارد.

 

 

1448609

 

 

تابستان گذشته همچنین مذاکراتی کاملا جدی بین رئال و منچستریونایتد برای جذب پل پوگبا صورت گرفت. رایولا هم تلاش زیادی کرد تا این انتقال نهایی شود ولی در نهایت به دلیل سخت گیری های باشگاه انگلیسی، همه چیز منتفی شد. علاوه بر رقم 200 میلیون یورویی درخواستی یونایتد، دستمزد 19 میلیون یورویی پوگبا هم دیگر مانعی بود که باعث شکست مذاکرات شد. رئال در نظر ندارد تا به پوگبا چنین دستمزدی پرداخت کند.

 

ماتایس دی لیخت هم سومین بازیکن رایولاست که رئال را علاقه مند به خود می بیند. دی لیخت یک سال پس از انتقال به یوونتوس نتوانسته خودش را با این باشگاه وفق بدهد و پس از ضرر و زیان های اقتصادی یوونتوس از ناحیه کرونا، احتمال زیادی وجود دارد که این مدافع هلندی در فهرست فروش قرار بگیرد.

استنگس، مویس کین و جاستین کلایورت نیز از ستاره های جوانی هستند که رایولا مدیر برنامه های شان محسوب می شوند و ممکن است رئال نیم نگاهی به آنها هم داشته باشد ولی مقدم تر از همه، هالند، پوگبا و دی لیخت هستند. سه ستاره ای که می توانند رئال مادرید را کهکشانی تر کنند و تیم زین دلدین زیدان را به جذابیت دوران حضور رونالدو نزدیک کنند.

 

 

Video thumbnail

 

 

ارلینگ هالند: ستاره 19 ساله نروژی تبدیل به پدیده این فصل اروپا شده است. ابتدا با پیراهن سالزبورگ بود که در لیگ قهرمانان چشم ها را خیره کرد و سپس در دورتموند به درخشش ادامه داد. او در لیگ قهرمانان موفق به زدن 10 گل شده و در 11 بازی برای دورتموند نیز توانسته 12 گل به ثمر برساند. از ژانویه 2021، بند فسخ 75 میلیون یورویی او فعال خواهد شد. ستاره ای که تنها با 20 میلیون یورو راهی بروسیا دورتموند شد.

 

 

 

1489473

 

 

پوگبا: قرارداد ستاره فرانسوی با یونایتد یک سال دیگر به اتمام می رسد و البته باشگاه انگلیسی حق تمدید یکطرفه قرارداد به مدت یک سال را در اختیار دارد. یونایتد در تلاش است تا با پوگبا بر سر تمدید به توافق برسد ولی او قصد ماندن ندارد و بیش از هر باشگاهی رئال را به عنوان مقصد بعدی خود ترجیح می دهد. پوگبا همچنان گزینه خرید اول زین الدین زیدان محسوب می شود.

 

 

1488956

 

 

 

دی لیخت: مدافع جوان هلندی تابستان گذشته از میان پیشنهادات زیادی که داشت، در نهایت یوونتوس را ترجیح داد. او با رد پیشنهاد پی اس جی و بارسا در نهایت راهی تورین شد و آژاکس را پس از یک فصل بسیار خاطره انگیز، ترک کرد. 

پس از گذشت دو سوم فصل، نمایش های او با انتقادات زیادی همراه بوده است. دی لیخت 27 بازی برای یووه انجام داده و دو گل نیز زده ولی یکی دو گل به خودی و پنالتی های عجیبی که به حریفان داده، باعث شده تا تردیدها در مورد او بیشتر شوند. یووه برای جذب او 75 میلیون یورو هزینه کرده و قطعا با رقمی کمتر او را از دست نخواهد داد.

 

 

دیدگاه‌ها