کد خبر : 1677393 | 20 فروردين 1399 ساعت 15:42 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت

واکنش رئیس لالیگا به احتمال حضور مسی در سری آ

خاویر تباس رئیس لالیگا معتقد است که فوتبال ایتالیا با جذب مسی هم از بار مشکلات اقتصادی بزرگ خود خلاص نخواهد شد.

واکنش رئیس لالیگا به احتمال حضور مسی در سری آ

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که ماسیمو موراتی مالک سابق باشگاه اینتر عنوان کرد که جذب مسی رویای دور از دسترسی نخواهد بود:« به نظر من جذب مسی رویای غیر ممکنی نیست. البته شاید تا پیش از این بحران به وجود آمده اصلاً اتفاق دور از دسترسی نبود.

مسی در آخرین ماه های قرارداد خود با باشگاه بارسلونا را پشت سر می‌گذارد اما قطعا آنها برای حفظ او تلاش خواهند کرد. نمی دانم این وضعیت تغییر خواهد کرد یا خیر ، اما فکر می کنم در پایان سال، چیزهای عجیب و غریبی خواهیم دید.»

اظهارنظری که بازتاب جهانی گسترده ای داشت.

 

 

1489757

 

 

فوتبال ایتالیا دو سال پیش توانست رونالدو از رئال شکار کند و فوق ستاره پرتغالی با حضور در یوونتوس، تحولی در فوتبال این کشور ایجاد کرد. حالا شبکه های تلویزیونی تمایل بیشتری برای پخش فوتبال سری آ دارند.

ایتالیایی ها امیدوارند روزی مسی را هم در فوتبال خود ببینند اما خاویر تباس رئیس لالیگا معتقد است این انتقال هم چاره ساز ایتالیایی ها نخواهد بود.

 

او به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« بدهی باشگاه های ایتالیایی دو برابر باشگاه های اسپانیایی و آلمانی است. مشکلات اقتصادی اخیر هم به قدری شرایط  را پیچیده کرده است که جذب مسی هم راه حلی برای خروج از این وضعیت نخواهد بود.

خیلی ها می گفتند با خروج رونالدو، فوتبال اسپانیا ضربه خواهد دید ولی چنین اتفاقی رخ نداد و حتی حق پخش تلویزیونی لالیگا بیشتر هم شد. با رفتن مسی هم اتفاق خاصی نخواهد افتاد. هرگز یک فوق ستاره نمی تواند تاثیر حیاتی روی رشد و ترقی یک لیگ داشته باشد. با همه اینها معتقدم مسی در بارسا می ماند و از لالیگا نخواهد رفت.»

 

دیدگاه‌ها