کد خبر : 1677396 | 20 فروردين 1399 ساعت 16:09 | 74.1K بازدید | 2 دیدگاه

آلمانی نه چندان خوب

خشم شدید رئال از کروس؛ تونی دشمن مردم!

تونی کروس با اظهارنظر روز گذشته خود به کانون انتقادات در شبکه های اجتماعی بدل شده است.

خشم شدید رئال از کروس؛ تونی دشمن مردم!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای تعطیلی فوتبال و در حالی که باشگاه ها دچار ضرر و زیان اقتصادی زیادی شده اند، تونی کروس با حرف های عجیب خود همه را شگفت زده کرد.

رئال مادرید این روزها در تلاش برای کاهش دستمزد بازیکنانش است و دو سناریو را دنبال می کند. کاهش 12 درصدی در صورت از سرگیری رقابت ها و کاهش 20 درصدی در صورت باطل شدن فصل.

 

 

Kroos quiere retirarse en el Madrid

 

 

در چنین اوضاع و احوالی، تونی کروس کاهش دستمزد از سوی باشگاه را اقدامی بیهوده دانست:« کاهش حقوق بازیکنان به منظور کمک مالی کار بیهوده ای است. من طرفدار پرداخت حقوق کامل بازیکنان هستم. از همه خواسته می شود تا جایی که می توانند کمک کنند. همچنین سازمان های زیادی برای این کار وجود دارد.

 با این حال بسیاری از باشگاه‌ها در طول زمان این بحران از یک درآمد برنامه ریزی شده برخوردار نیستند. همچنین به این موضوع هم بستگی دارد که تا چه زمانی این توقف ادامه خواهد داشت.»

 

 

1489759

 

 

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، این حرف های کروس با واکنش کاملا منفی سران رئال روبرو شده است. ستاره آلمانی علنی به درخواست کاهش دستمزدها پاسخ منفی داد و این کار باشگاه برای گرفتن رضایت عمومی را دشوارتر می کند. جالب اینکه چندی پیش بازیکنان بارسا در اقدامی متحد با درخواست باشگاه برای کاهش 70 درصدی دستمزدها موافقت کردند.

هواداران رئالی ها هم بر علیه کروس در شبکه های اجتماعی موضع گرفته اند. آنها معتقدند در این روزها که کسب و کارهای زیادی تعطیل شده اند و بسیاری از مردم کل درآمدهای خود را از دست داده اند، اظهار نظر فرد ثروتمندی مثل کروس که هیچ مشکل مالی ندارد، باورنکردنی و شگفت انگیز بوده است.

آنها حرف های کروس را نوعی بی احترامی به مردمی می دانند که این روزها سخت در تنگنا قرار گرفته اند.

 

دیدگاه‌ها