کد خبر : 1677402 | 20 فروردين 1399 ساعت 16:37 | 24.4K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش بازیکن پرسپولیس به تمرین مخفیانه!

امیر روستایی مهاجم تیم پرسپولیس علی رغم انتشار تصویری از تمرین مخفیانه بازیکنان این تیم می‌گوید که او در این تمرین حضور نداشته است.

واکنش بازیکن پرسپولیس به تمرین مخفیانه!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر تمرین مخفیانه بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی یا دیگر اماکن ورزشی وجود داشت که البته از سوی افشین پیروانی سرپرست این تیم تکذیب شد اما انتشار یک عکس نشان داد که این خبر صحبت داشته است. با این حال امیر روستایی مهاجم جوان سرخ ها که شنیده ها از حضور او در این تمرین است، در گفتگو با خبرنگار ما به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: چه کسی گفته که ما تمرین می‌کنیم؟ من که اصلا در آن عکس هم نبودم. شرایط سخت است اما ما در خانه مانده‌ایم و در قرنطینه هستیم. با شنا، دراز و نشست و این تمرینات سعی می‌کنیم آمادگی‌مان را حفظ کنیم ولی کار با توپ نداریم. تعجب می‌کنم که یک عده حاشیه سازی می‌کنند و می‌گویند ما تمرین می‌کنیم.

 

 

 

روستایی در ادامه به شرایط لیگ برتر و راهکار برگزاری ادامه بازی ها در تیر ماه اشاره کرد و گفت: اگر بخواهند که ادامه بازی ها در تیر ماه برگزار شود، باید مقطع فعلی را تعطیلات پیش از فصل در نظر بگیریم و بعد از 9 بازی هم یکی دو هفته استراحت بدهند. من این را شنیده‌ام که فیفا گفته باید قهرمان لیگ ها مشخص شود و بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود هم تا پایان لیگ ها تمدید خواهد شد.

 

او درباره وضعیت خودش عنوان کرد: من قرارداد دارم و دوست دارم در پرسپولیس بمانم و عملکرد بهتری نشان دهم. هر مهاجمی می‌خواهد در پرسپولیس که پرطرفدارترین تیم آسیاست و بازیکنان و مربیان بزرگی دارد، کار کند و من هم از این بابت خوشحالم. هیچ بازیکنی در سال اول آقای گل ایران نشده و هر فوتبالیستی به خصوص در پرسپولیس و استقلال زمان نیاز دارد. من هم برای فصل آینده تلاش می‌کنم که شرایط بهتری داشته باشم.

 

امیر روستایی در پایان راجع به صحبت ها و جنجال های اخیر در مورد همایون بهزادی مهاجم اسطوره ای این باشگاه گفت: این صحبت ها درباره پیشکسوتان درست نیست و این که می‌خواهند مشکلات قبلی که باهم داشتند را تسویه کنند کار خوبی نیست. آقای همایون بهزادی اسطوره بزرگ باشگاه پرسپولیس بوده‌اند و الگوی ما بازیکنان جوان تر هم هستند و ما افتخار می‌کنیم پیراهنی را برتن داریم که روزی آن ها می‌پوشیدند.

دیدگاه‌ها