کد خبر : 1677403 | 20 فروردين 1399 ساعت 16:57 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

با کمال میل برمی گردم

شیخ دیاباته: چرا فکر کرده‌اید به ایران برنمی گردم؟

ستاره محبوب استقلال از بازگشت به تمرینات این تیم بعد از تعطیلات خبرداد.

شیخ دیاباته: چرا فکر کرده‌اید به ایران برنمی گردم؟

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته بازیکنی است که بعد از حضور در استقلال خیلی زود به چهره ای محبوب در این تیم تبدیل شد تا جایی که به گفته خوش در ایران برایش هواپیما نگه می دارند و  به او بسیار احترام می گذارند، حتی بیشتر از کشورش مالی.

 

دیاباته اما برخلاف بودروف و میلیچ با تعطیلی لیگ برتر به کشورش سفر نکرد، او در ایران ماند و حدود 2 هفته به تکمیل روند درمانی اش پرداخت. با این حال دیاباته بعد از پایان دوران مصدومیت خود  ایران را ترک کرد و راهی فرانسه شد، دقیقا از همان زمان بود که شایعاتی در مورد فسخ قراردادش با استقلال به گوش رسید چراکه این بازیکن حدود 2 ماه است که دستمزد خود را دریافت نکرده است و اینطور شایعه شده بود که او مدیران باشگاه را تهدید به جدایی کرده است، آن هم در شرایطی که مهاجم اهل مالی استقلال هم محبوبیت زیادی در بین هواداران این تیم دارد و هم ستاره بدون جانشین تیم فرهاد مجیدی است و سرمربی جوان آبی ها برای ادامه رقابت ها حساب ویژه ای روی او باز کرده است.


شیخ دیاباته در مورد شایعاتی که در این روزها در مورد او به راه افتاده است به "ورزش سه" گفت: نه اصلا، چرا فکر کرده اید به ایران برنمی گردم؟ این مساله درست نیست.

 

1487809

 

 

وقتی از دیاباته پرسیدیم که رسانه ها مدعی شده اند چون او پولش را دریافت نکرده حاضر نسبت به ایران برگردد به این شکل به آن پاسخ داد: نه چنین چیزی درست نیست، من با استقلال قرارداد دارم و با کمال میل دوباره بر می گردم و برای این تیم بازی خواهم کرد.


او در پاسخ به این سوال که چه زمانی به ایران برمی گردد هم گفت: در حال حاضر یک موضوع مهم وجود دارد، ما در حال حاضر در دوره پشت سر گذراندن دوران ویروس کرونا هستیم و این شرایط غیر قابل پیش بینی است. برای همه بیماران آرزوی سلامتی دارم و از خداوند می خواهم از ما محافظت کند.

 

مهاجم اهل مالی استقلال در پایان گفت: از مردم ایران می خواهم رعایت کنند و مواظب خودشان باشند. خداوند از ما محافظت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها