کد خبر : 1677413 | 20 فروردين 1399 ساعت 17:50 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی مورینیو برای نقض قوانین فاصله‌گیری اجتماعی

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، به دلیل نقض کردن قوانین قرنطینه و فاصله گیری اجتماعی و تمرین دادن عمومی بازیکنانش، عذرخواهی کرد.

عذرخواهی مورینیو برای نقض قوانین فاصله‌گیری اجتماعی

به گزارش "ورزش سه"، انتشار عکسی از مورینیو در حال تمرین کردن با تونگای اندومبله، داوینسون سانچس و رایان سسنیون، انتقادهای زیادی را به همراه داشت و حتی باعث واکنش باشگاه تاتنهام شد.

اکنون سرمربی پرتغالی تایید کرد که این اقدام اشتباه بوده و قول داد که ازاین به بعد، قوانین فاصله گیری اجتماعی را به دقت رعایت کند.

او گفت:" می پذیرم که این رفتار، با پروتکل های دولتی هماهنگ نبود و ما تنها باید با افرادی که با آنها در یک خانه زندگی می کنیم، در تماس باشیم. این حیاتی است که همه ما نقش مان را ایفا کنیم و به توصیه های دولت عمل کنیم تا از قهرمانان مان در خدمات درمانی حمایت کنیم و زندگی مان را نجات بدهیم."

 

1489666

 

1489665

 

میرر ادعا کرد که این مورینیو بود که به اندومبله پیشنهاد داد تا زیر نظر او تمرین کند تا بتواند در این مدت به شرایط آمادگی مطلوب برسد.

سانچس و سسنیون هم که در آن نزدیکی زندگی می کردند، در همان محل مشغول دویدن بودند و نزدیکی بیش از حد آنها، نگرانی هایی را ایجاد کرد. مورینیو در حالی به خاطر این اتفاق با انتقاد روبرو شد که پیش از این، به دلیل مشارکت در فعالیت خیرخواهانه و کمک به افراد سالمند و نیازمند، با تحسین مواجه شده بود.

دیدگاه‌ها