کد خبر : 1677420 | 20 فروردين 1399 ساعت 18:08 | 34.9K بازدید | 1 دیدگاه

توضیح احمد نوراللهی درباره عکس جنجالی در تمرین

انتشار تصویری از تمرین مخفیانه بازیکنان پرسپولیس با واکنش هافبک تاثیرگذار این تیم مواجه شد.

توضیح احمد نوراللهی درباره عکس جنجالی در تمرین

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که تمرینات تیم‌ها به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده و ستاد مبارزه با کرونا هم تمرینات در فضای عمومی و باز را ممنوع اعلام کرده است، انتشار یک تصویر از محل تمرین پرسپولیس و حضور سه بازیکن این تیم خبرساز شده است.


احمد نوراللهی، کاپیتان سوم پرسپولیس که در این فصل یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم محسوب می‌شود، از جمله بازیکنانی بود که در محل تمرین این تیم حضور داشته و عکس او در کنار محمد انصاری، مسعود حسن زاده و مهدی ترابی منتشر شده و اکنون به یکی از حواشی این روزها تبدیل شد.


نوراللهی در واکنش به این موضوع اینطور به خبرنگار ما توضیح می‌دهد: اگر به تاریخ عکس دقت کنید که در صفحه یکی از بازیکنان هم منتشر شده مربوط به قبل از ماجرای ممنوعیت بوده است. این عکس همان موقع در صفحه یکی از افراد حاضر در تمرین منتشر شد و مربوط به حال حاضر نیست.

 

 


وی ادامه داد: بعد از اینکه تمرینات پرسپولیس به طور کامل تعطیل شد و در حالیکه هنوز از سوی ستاد کرونا ابلاغ مربوط به ممنوعیت تمرین منتشر نشده بود، این تمرین انجام شد و عکس آن هم منتشر شد. ما بازیکنان هم در حال حاضر طبق نظر کادرفنی و خصوصا بدنساز تیم تمرینات خودمان را در شرایط قرنطینه دنبال می‌کنیم و این مساله فقط یک شیطنت بود که الان منتشر شده است.


هافبک تاثیرگذار پرسپولیس در ادامه گفت: من حتی در ایام سال نو و با توجه به تعطیلات به سفر هم نرفتم تا در همان زنجیره مبارزه با شیوع کرونا شرکت داشته باشم و الان هم یکی از آرزوهایم این است که همه با مراعات شرایط و کنترل موضوع تلاش کنند تا این ویروس ریشه کن شود. قطعا در شرایط فعلی از تمرینات گروهی خودداری می‌کنیم و به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای بیشتر از همیشه به فکر سلامت خودمان هستیم و اینطور نیست که بخواهیم خودمان را به خطر بیندازیم.

دیدگاه‌ها