کد خبر : 1677422 | 20 فروردين 1399 ساعت 18:20 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

نوری شاهین:

مهمترین ویژگی کلوپ، نرمال بودن او است

نوری شاهین، هافبک سابق بروسیا دورتموند، معتقد است آنچه یورگن کلوپ را به چهره ای ویژه ای تبدیل کرده، این است که سرمربی فعلی لیورپول هیچ وقت فراموش نمی کند که انسان است.

مهمترین ویژگی کلوپ، نرمال بودن او است

به گزارش "ورزش سه"، شاهین که سال ها برای دورتموند بازی کرد، با هدایت کلوپ به قهرمانی بوندس لیگا، جام حذفی و سوپرکاپ آلمان دست پیدا کرد و در فینال لیگ قهرمانان نیز به میدان رفتند.

شاهین هنوز درس هایی که از کار زیر نظر کلوپ یاد گرفته را فراموش نکرده و از اینکه سرمربی سابقش، علی رغم دستاوردهای مهمی که داشته، همچنان انسان فروتنی است، خوشحال است.

او به خبرنگاران گفت:"مهمترین ویژگی کلوپ این است که خیلی نرمال است. فکر می کنم خیلی دشوار است که جای او باشید اما مغرور نشوید.

 

1487832

 

من در فصلی که دورتموند دچار بحران شده بود، با او بودم و او هرگز فراموش نمی کرد که باید وجه انسانی اش را حفظ کند- این بزرگترین نقطه قوت اوست. البته کیفیت او به عنوان مربی فوتبال هم سر جای خودش است."

شاهین همچین در مورد سبک بازی تیم های کلوپ نیز گفت:" ترکیب مالکیت و گگن پرسینگ بسیار مهم است زیرا در این شرایط، شما زمان زیادی در اختیار تیم حریف نمی گذارید- احتمالا لیورپول در حال حاضر بهترین تیم دنیاست.

در ابتدای دوران حضور کلوپ در لیورپول، آنها فقط روی پرس متقابل کار می کردند اما رفته رفته بهتر شدند. آنچه بارسا در سال های 2008 و 2009 انجام داد، مبنای اندازه گیری همه چیز است. آنها هم مالک توپ بودند و هم پرس می کردند."

دیدگاه‌ها