کد خبر : 1677447 | 20 فروردين 1399 ساعت 21:09 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

میلان از جذب ستاره پاری سن ژرمن پشیمان می شود؟

این احتمال وجود دارد که میلان به خاطر برخی مسائل از جذب مدافع برزیلی پاری سن ژرمن پشیمان شود.

میلان از جذب ستاره پاری سن ژرمن پشیمان می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از گذراندن سه فصل فوق العاده بود که تیاگو سیلوا تصمیم به جدایی از میلان گرفت و در سال ۲۰۱۲ این تیم را به مقصد لیگ یک فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن ترک کرد و حالا نزدیک به ۸ سال از حضور این بازیکن در پاریس گذشته است.

 

قرارداد مدافع فرانسوی با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تنها چند ماه دیگر اعتبار دارد و او در تابستان ۲۰۲۰ بازیکن آزاد خواهد بود. از طرف دیگر به نظر نمی رسد که باشگاه فرانسوی علاقه‌ای به تمدید قرارداد با تیاگو سیلوا داشته باشد و احتمالاً این مدافع برزیلی در تابستان و بعد از حدود ۸ سال از psg جدا خواهد شد.

 

 

1473827

 

 

در روزهای گذشته شایعاتی درباره احتمال بازگشت تیاگو سیلوا به میلان به گوش رسید. با اینحال کالچو مرکاتو گزارش داده که دو مشکل بزرگ در راه پیوستن به این مدافع برزیلی به باشگاه سابق خود وجود دارد. اول اینکه به دلیل مسائل پیش آمده و تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی باشگاه ها به نظر نمی‌رسد که روسونری توانایی پرداخت حقوق ۱۲ میلیون یورویی تیاگو سیلوا را داشته باشد.

 

از طرف دیگر تیاگو سیلوا در ماه سپتامبر پا به سن ۳۶ سالگی می گذارد و همین موضوع نیز می تواند باعث شود که باشگاه میلان به خاطر سن بالا قید خرید این بازیکن را بزند.

دیدگاه‌ها