کد خبر : 1677472 | 21 فروردين 1399 ساعت 09:40 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

ریو فردیناند

نزدیک بود بارسلونایی شوم ولی یونایتدی ماندم

ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد می‌گوید در زمان بازی در این تیم تا یک قدمی انتقال به بارسلونا پیش رفته ولی در نهایت تصمیم گرفته در اولدترافورد ماندگار شود.

نزدیک بود بارسلونایی شوم ولی یونایتدی ماندم

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد می‌گوید در زمان بازی در این تیم و در روزهایی که در اوج قدرت و کیفیت فوتبالی خود قرار داشته با ابراز علاقه بارسلونا مواجه شده و تا یک قدمی انتقال به نوکمپ پیش رفته ولی در نهایت تصمیم گرفته در یونایتد باقی مانده و برای شیاطین سرخ توپ بزند.

 

1489829

 

فردیناند در دوران دوازده ساله حضورش در یونایتد، دوران بسیار موفقی از تاریخ باشگاه که با فتح جامهای متعدد همراه بود، در قلب خط دفاعی یکی از مهره‌های اصلی تیم به حساب می‌آمد. فردیناند در آن دوران با یونایتد شش بار قهرمان لیگ برتر شده و جام قهرمانی چمپیونزلیگ را هم فتح کرده بود. اما زمانی که در سال 2008 بارسلونا و سرمربی‌اش فرانک رایکارد برای جذب فردیناند اقدام می‌کند او برای انتقال به نوکمپ وسوسه شده و تا یک قدمی ترک تیم محبوبش پیش می‌رود.

 

فردیناند در این باره گفت:" خیلی نزدیک بود. آنها با ایجنت من صحبت کرده بودند و چیزی نمانده بود بارسایی بشوم. من با رایکارد هم صحبت کردم البته نه درباره انتقال به بارسا، رایکارد در صبحت با من نظرش را درباره من و فوتبالم گفت و اینکه به من نیاز دارد. بله بعد از بازی ما با بارسلونا که 0-0 تمام شد همانجا در تونل ورزشگاه با رایکارد صحبت کردم".

 

1489828

 

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:" من خیلی دوست داشتم به یک تیم خارجی ملحق شوم ولی مساله اصلی این بود که با خودم فکر کردم حالا که در کشورم در تیمی مثل منچستریونایتد بازی می‌کند که تیم بسیار بزرگی است و این همه موفقیت بدست آورده چرا باید به تیمی ملحق شوم که از قضا شکست‌شان داده‌ایم، تیمی که در دوره گذار و مرحله انتقالی قرار دارد. ژاوی، اینیستا و مسی هم آن روزها ستاره‌های بزرگ سه چهار سال بعد نبودند و شرایط بارسلونا با شرایط سه چهار سال بعدش تفاوت زیادی داشت. این بود که در نهایت منصرف شده و در یونایتد ماندگار شدم".

 

دیدگاه‌ها