کد خبر : 1677488 | 21 فروردين 1399 ساعت 10:40 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

راه حل جدید رئال مادرید برای خرید ارلینگ هالند

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند به شدت مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

راه حل جدید رئال مادرید برای خرید ارلینگ هالند

به گزارش "ورزش سه"، عدم موفقیت کریم بنزما و لوکا یوویچ در فصل جاری در امر گلزنی و کارنامه نه چندان خوب رئال مادرید در خط حمله باعث شده مدیران این تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی به فکر خرید یک مهاجم جدید باشند و طبق ادعای نشریه آ.اس، ارلینگ هالند تبدیل به مهم ترین گزینه تابستانی این تیم شده است.

 

1487354

 

ارلینگ هالند که در فصل نقل و انتقالات زمستانی و از سالزبورگ راهی دورتموند شد، در آلمان نمایش فوق العاده اش را ادامه داده و در 11 مسابقه موفق به زدن 12 گل برای تیم ملی آلمانی شده است. رئال مادرید قصد دارد برای تسهیل در روند خرید این مهاجم آینده دار، لوکا یوویچ را نیز وارد معامله کند.

 

لوکا یوویچ، مهاجم صرب و 22 ساله تابستان قبل با سر و صدای فراوان و با مبلغ 60 میلیون یورو از فرانکفورت راهی برنابئو شد، اما در فصل اول نتوانست توانایی هایش را به نمایش بگذارد و تا به حال در 24 بازی تنها دو بار دروازه رقبا را باز کرده است. همچنین حواشی اخیر و عدم رعایت قوانین قرنطینه باعث عصبانیت مدیران باشگاه از او شده و احتمال جدایی لوکا یوویچ را افزایش داده است. بدین ترتیب احتمال پرداخت پول نقد به علاوه انتقال لوکا یوویچ به آلمان، می تواند بهترین حالت برای رئال مادرید در مسیر جذب ارلینگ هالند باشد.

دیدگاه‌ها