کد خبر : 1677489 | 21 فروردين 1399 ساعت 11:40 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

تجربه ترسناک مدافع فیورنتینا از ویروس کرونا

ستاره آرژانتینی فیورنتینا جرمن پتزلا که به کرونا مبتلا شده و بهبود پیدا کرده می‌گوید تجربه وحشتناکی را پشت سر گذاشته است.

تجربه ترسناک مدافع فیورنتینا از ویروس کرونا

به گزارش "ورزش سه"، جرمن پتزلا، ستاره آرژانتینی باشگاه فیورنتینا که چندی پیش اعلام شد به ویروس کرونا مبتلا شده و حالا بهبود پیدا کرده با توضیح دادن تجربه درگیری‌اش با این بیماری گفت تجربه ترسناک و تلخی را پشت سر گذاشته و از این می‌‌ترسیده  که به زودی نتواند نفس بکشد.

 

1489843

 

پتزلا که به عنوان مدافع در فیورنتینا بازی می‌کند ماه گذشته میلادی با تست مثبت آزمایش کرونای خود مواجه شد. مدافع آرژانتینی سپس در خانه‌اش بستری شد و حالا بهبود یافته و تستهای کرونایش منفی اعلام شده است.

 

مدافع آرژانتینی درباره تجربه‌اش از مواجهه با کرونا در این مدت گفت:" هر روز از ترس به خودم می‌لرزیدم و فکر می‌کردم یعنی فردا صبح که بیدار می‌شوم می‌توانم نفس بکشم؟ نفس کشیدن برایم سخت می‌شود یا نه؟

 

1489842

 

پتزلا در گفتگو با روزنامه آرژانتینی اوله گفت:" اصلا ساده نیست. من الان حدود یک ماه است که در خانه زندانی هستم. در این مدت دوران قرنطینه صد در صدی اجباری را هم پشت سر گذاشته‌ام و با هیچ انسانی کوچکترین تماسی نداشته‌ام. حالا هم تنها کاری که می‌توانم بکنم رفتن به سوپرمارکت است ولی خدا را شکر، ما خوش‌شانس هستیم و غذایمان را برایمان به منزل می‌فرستند. سعی می‌کنم بیرون نروم چون جلوی مغازه‌ها مردم صف کشیده‌اند و باید در محوطه بیرونی ایستاد".

 

دیدگاه‌ها