کد خبر : 1677502 | 21 فروردين 1399 ساعت 12:43 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

کریستیانو رونالدو درهای بازگشت به رئال را باز گذاشته

ژوزه فونته همبازی کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال می‌گوید کریستیانو درها را برای بازگشت به رئال مادرید بازگذاشته و حضور دوباره‌اش در این تیم غیرممکن نیست.

کریستیانو رونالدو درهای بازگشت به رئال را باز گذاشته

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه فونته، ستاره پرتغالی باشگاه لیل فرانسه و هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال می‌گوید بازگشت کریستیانو به رئال مادرید در آینده نباید عجیب و غیرمنتظره تلقی شود چرا که او همیشه درهای پشت سرش برای بازگشت به برنابئو را باز نگه داشته است.

 

1489402

 

رونالدو، یکی از بزرگترین ستاره‌های دنیای فوتبال و برنده پنج توپ طلا بعد از سالها درخشش با پیراهن رئال مادرید در تابستان 2018 تصمیم گرفت سانتیاگو برنابئو را ترک کرده و برای پیوستن به یوونتوس راهی تورین شود. رونالدو بعد از 9 سال حضور در مادرید، سالهایی که او را به یکی از بزگترین فوتبالیست‌های تاریخ تبدیل شده بود این تیم را ترک کرد تا با چالشی جدید در ایتالیا مواجه شود.

 

البته رونالدو با یوونتوس قراردادی بلندمدت امضا کرده که تا سال 2022 ادامه دارد، زمانی که کریستیانو بازیکنی 37ساله خواهد بود. اما ابرستاره پرتغالی تا امروز نشان داده که سن برایش بیش از یک عدد چیز دیگری نیست و می‌توان تصور کرد که او حتی بعد از پایان قراردادش با یوونتوس به فوتبال بازی کردن ادامه خواهد داد. این در حالی است که اگر رونالدو حتی پیش از آن هم تصمیم بگیرد که خواهان ترک یوونتوس است، باشگاه ایتالیایی نمی‌تواند مانع او شود.

 

1489883

 

فونته که دررقابتهای یورو2016 به همراه رونالدو عضو تیم ملی پرتغال که در آن رقابتها نمایش‌هایی درخشان داشت بوده، با توجه به این واقعیت‌ها به تاک‌اسپورت گفت:" شکی نیست که کریستیانو عاشق رئال مادرید است. رئال اگر بزرگترین باشگاه دنیا نباشد، یکی از بزرگترین‌ها است".

 

ستاره پرتغالی در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" رونالدو در رئال و در شهر مادرید دوستهای زیادی دارد و همیشه درهای بازگشت را باز نگه داشته. برای همین است که اگر رونالدو به رئال برگردد من اصلا تعجب نخواهم کرد".

 

دیدگاه‌ها