کد خبر : 1677526 | 21 فروردين 1399 ساعت 14:50 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتخابات برگزار شود

بارتومئو لایق ریاست باشگاه بارسلونا نیست

امیل روسود نایب رئیس بارسا که با جوزپ ماریا بارتومئو دچار تنش شده، درخواست کرد تا همین تابستان، انتخابات زودهنگام ریاست باشگاه بارسلونا برگزار شود.

بارتومئو لایق ریاست باشگاه بارسلونا نیست

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه شب رسانه‌های اسپانیایی در گزارش هایی اعلام کردند جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در جلسه هیات مدیره این باشگاه که از طریق کنفرانس ویدیویی برگزار شده در یک اقدام عجیب خواهان استعفای امیلی روسود نایب‌رئیس این باشگاه شده و مدعی شده که او با اقدامات تک‌روانه و بدون اطلاع رئیس باشگاه به بارسلونا ضربه زده است.

 

 

1488227

 

 

رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند بارتومئو علاوه بر نایب‌رئیس باشگاه چند چهره دیگر از مدیریت باشگاه را هم مورد انتقاد تند قرار داده و خواهان کناره‌گیری آنها شده است. رسانه‌ها در اسپانیا از این خبر به عنوان کودتای بارتومئو در بارسا یاد کرده‌اند.

بر اساس قوانین باشگاه بارسلونا بارتومئو نمی‌تواند هیچیک از اعضای هیات مدیره را شخصا اخراج کند ولی از این توان اجرایی برخوردار است که به آنها پستهایی با درجه اهمیت کمتر واگذار کند.

 

 

Barça supports week of action on stadium accessibility

 

 

بارتومئو فعلا اعلام کرده که با هدف حفظ یکپارچگی مدیریت باشگاه در مواجهه با بحران ناشی از کرونا به این اعضای هیات مدیره فرصت می‌دهد تا استعفای خودشان را تقدیم کنند.

امیلی روسود در ژانویه 2020 به عنوان نایب‌رئیس باشگاه منصوب شده و از او به عنوان دست راست بارتومئو یاد می‌شد.

 

 

1489779

 

 

روسود که همچنان پست نایب رئیسی بارسا را در اختیار دارد و فعلا استعفا نکرده، در مصاحبه با رادیو RAC1 گفت:« روزهای سخت اقتصادی برای بارسا و دیگر باشگاه های بزرگ در پیش است. این تنش اخیر ایجاد شده از سوی بارتومئو در هیئت مدیره، آخرین چیزی بود که توقع داشتیم و کمکی به شرایط حال حاضر باشگاه نمی کند. به خصوص که در ماه های اخیر، مدیریت باشگاه دستخوش حواشی فراوانی هم بوده که بخش اعظمی از آن به خود بارتومئو بر می گردد. بازیکنان از او عصبانی هستند و در هر بازی بارسا در نوکمپ، هواداران نیز خواهان استفعای او می شدند. بارتومئو لایق ریاست باشگاه نیست و حرکتش یک فرار رو به جلو بود. بهترین اتفاق می تواند برگزاری زودرس انتخابات ریاست باشگاه باشد؛ اما این تنها نظر شخصی من است.

استعفا؟ این کار را انجام خواهم داد ولی دوست دارم در نشست هیئت مدیره و در حضور دوستانم آن را اعلام کنم و نه از طریق رسانه ها.»

 

دیدگاه‌ها