کد خبر : 1677541 | 21 فروردين 1399 ساعت 15:38 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

ما حق نداریم در مورد ادامه لیگ نظر بدهیم

ویسی: تمرین اختصاصی بازیکنان به من مربوط نیست

سرمربی پیکان می گوید تمرین اختصاصی سه بازیکن این تیم به باشگاه و البته او ربطی ندارد.

ویسی: تمرین اختصاصی بازیکنان به من مربوط نیست

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که تمرین برای تمام رشته های ورزشی ممنوع شده است انتشار عکسی از سه بازیکن پیکان در حال تمرین کردن در زمین چمن حاشیه هایی  را به وجود آورده است.

 

عبدالله ویسی در این باره به ورزش سه می گوید: من چند روز پیش  از هیئت مدیره باشگاه خواهش کردم با توجه به اینکه اداره ها با یک سوم اعضا فعالیت می کنند آنها هم اجازه بدهند ما با یک سوم نفرات تمرین کنیم که با درخواست من مخالفت شد.

 

او ادامه داد: اینکه سه بازیکن ما اختصاصی تمرین کرده اند نه به من مربوط می شود و نه باشگاه چون آنها خودشان این کار را کرده اند. بازیکنان ایرانی مثل بازیکنان رئال و بارسا نیستند که در خانه هایشان زمین داشته باشند. مجبور هستند دو سه نفره جمع شوند و تمرین کنند. اگر نگاه کنید آن زمینی که آنها در آن تمرین می کنند هم زمین باشگاه پیکان نیست.

 

سرمربی پیکان در مورد ادامه برگزاری لیگ هم می گوید: من فکر می کنم ما ذی نفع هستیم و نباید در این باره صحبت کنیم. باید کارشناس تعیین کنند چون در روزهایی که مردم دنیا با مرگ دست و پنجه نرم می کنند زشت است ما برای فوتبال منفعت شخصی خودمان را ببینیم.


عبدالله ویسی در پایان گفت: من فکر می کنم می شود لیگ را چند ماه بعد ادامه داد. واقعا در حال حاضر زندگی بسیاری از مردم ایران با چالش همراه شده است و خوب نیست در این شرایط از فوتبال و قهرمانی صحبت کنیم.

دیدگاه‌ها