کد خبر : 1677671 | 22 فروردين 1399 ساعت 14:37 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

قدردانی از بارسا و اسپانیا پس از شکست کرونا

روشتو رچبر که درگیر ویروس کرونا بود، توانست بر آن پیروز شود و این روزها در خانه قرنطینه است.

قدردانی از بارسا و اسپانیا پس از شکست کرونا

به گزارش "ورزش سه"، روشتو رچبر سنگربان سابق تیم ملی ترکیه و باشگاه های فنرباغچه، بارسلونا و بشیکتاش که مدتی با بیماری کرونا دست به گریبان بود، در نهایت توانست از شرایط بحرانی خارج شود و این روزها در خانه، مراحل نهایی بهبودی خود را پشت سر می گذارد.

روشتو برای مدتی شرایطی بغرنج داشت و نزدیک بود جانش را نیز از دست بدهد ولی بالاخره توانست بر کرونا پیروز شود. در این مدت باشگاه بارسلونا با انتشار پیام هایی به روشتو و خانواده اش دلگرمی می داد و حالا او از این قضیه ابراز قدردانی کرده است.

 

 

1489559

 

 

روشتو به آاس گفت:« خدا را شکر که دوره خطرناک بیماری سپری شد. مقطعی پرتنش و طولانی را پشت سر گذاشتم ولی حالا بهترم و در خانه قرنطینه هستم. روز به روز بهتر می شوم و باید بگویم که این ویروس، پیر و جوان نمی شناسد و با کسی شوخی ندارد. در هر سنی که باشید، ممکن است به این ویروس مبتلا شوید و شرایط تان خطرناک شود. همه باید مراقب باشند. افراد سیگاری دوران سختی را در این بیماری پشت سر خواهند گذاشت ولی خوشبختانه من چند سال پیش سیگار را کنار گذاشتم.»

 

روشتو ادامه داد:« مدیر ارتباطات بارسلونا در این مدت با من تماس داشت و به من می گفت که جوزپ بارتومئو(رئیس) همواره جویای احوال من است. از بارسلونا و از مردم اسپانیا تشکر می کنم که برایم انرژی مثبت فرستادند و همواره در قلب من جای خواهند داشت. برای اسپانیا که درگیر این بیماری است نیز آرزوی روزهای بهتری می کنم.»

 

دیدگاه‌ها