کد خبر : 1677681 | 22 فروردين 1399 ساعت 15:15 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض پرتغالی ها به تمرینات رونالدو در ورزشگاه مادیرا

در پرتغال بر این عقیده اند که حتی کریستیانو رونالدو نیز امتیاز ویژه ای برای شکستن قرنطینه ندارد.

اعتراض پرتغالی ها به تمرینات رونالدو در ورزشگاه مادیرا

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو پس از عارضه مغزی که برای مادرش رخ داد، یک ماه پیش به مادیرا پرتغال رفت و این قضیه همزمان شد با بسته شدن مرزهای ایتالیا و قرنطینه عمومی این کشور به دلیل شیوع کرونا.

فوق ستاره پرتغالی در این مدت تمرینات اختصاصی خود را در خانه دنبال کرده ولی روز گذشته انتشار عکس هایی از او در حال تمرین در ورزشگاه سی دی ناسیونال مادیرا خبرساز شد. او با شکستن قرنطینه و در کنار چند تن از همراهانش، روی زمین چمن ورزشگاه مادیرا در حال تمرین شوتزنی بود.

انتشار این عکس ها بازتابی منفی در پرتغال داشت. کشوری که در قرنطینه عمومی است و مردم به جز برای خرید و نیازهای ضروری حق خارج شدن از منزل را ندارد.

 

 

1489930

 

 

 

رسانه های پرتغال از رئیس بهداشت منطقه مادیرا این پرسش را مطرح کرده اند که رونالدو چه امتیاز ویژه ای نسبت به دیگران داشته که توانسته با خروج از قرنطینه در ورزشگاه به تمرین بپردازد؟

پدرو راموس رئیس بهداشت منطقه ای مادیرا اما در پاسخ گفت که رونالدو امتیاز ویژه ای نسبت به سایرین ندارد ولی او هیچ ضرری هم به کسی وارد نکرده است و به عنوان ورزشکار حق دارد که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تمرینات حرفه ای خود را انجام دهد.

 

گفته می شود از هفته پیش رو تمرینات یوونتوس نیز با رعایت پروتوکل های ویژه شروع خواهد شد.

 

 

 

1489929

دیدگاه‌ها