کد خبر : 1677699 | 22 فروردين 1399 ساعت 16:39 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

من پس باشگاه الاهلی هستم؛

سوما: موافق ناتمام ماندن لیگ نیستم

مهاجم سوریه ای الاهلی از دین باشگاه عربستانی به خودش می گوید و اینکه این روزها را چطور سپری می کند.

سوما: موافق ناتمام ماندن لیگ نیستم 

به گزارش "ورزش سه"،  عمر السوما بازیکن سوری الاهلی یکی از بازیکنان لژیونر فوتبال عربستان به شمار می رود  در گفتگویی با یکی از شبکه های عربستانی اینطور در مورد تصمیم گیری در رابطه با لیگ صحبت کرده است: امیدوارم تصمیمی گرفته شود تا بتوانیم لیگ را تمام کنیم؛ البته با روش درست و مناسبی که مسئولان در پیش خواهند گرفت. من با ناتمام ماندن لیگ موافق نیستم. امیدوارم این ویروس ریشه اش کنده شود و همه به امید خدا سلامت باشند( این دیدگاهی است که سوما و حسین عبدالغنی به نمایندگی از سایر بازیکنان ارائه کرده است).


از عمر السوما در رابطه با تخفیف در دستمزدهای بازیکنان پرسیده شد که او در پاسخ به این سوال اینطور توضیح داد: من از طرف خودم صحبت می کنم، نه بقیه بازیکنان. من با وزارت ورزش عربستان و فدراسیون فوتبال عربستان همراه خواهم بود؛ هر تصمیمی که بگیرند. چون من چند سالی هست که در عربستان هستم و پسر باشگاه الاهلی هستم. خدا را شکر می کنم. هر چه دارم از برکت این کشور است و برای این باشگاه قدیمی خیر می خواهم. رابطه من با باشگاه اینطور نیست که فقط علاقه یک فرد به باشگاه باشد. من به تک تک هواداران تیم احساس دارم. من همراه با هر تصمیمی خواهم بود که به نفع همگان باشد. اگر الاهلی به من نیاز داشته باشد  ، در کنارشان خواهم بود، چون رزق و روزی ام و هر چه که دارم از این باشگاه است.

 

 

1436981

 


از سوما در رابطه با تغییرات پرشمار مربی در راس کادر فنی باشگاه پرسیده شد که او در پاسخ به این سوال بیان کرد: ما به عنوان بازیکن تلاش می کنیم، بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم. تلاش می کنیم مسئولان و هواداران را خوشحال کنیم. هر فرصتی در این فصل نصیب ما شد، برای رسیدن به هدف های باشگاه تلاش کردیم و در ادامه فصل هم فرصت هایی که به ما خواهد رسید، همین کار را خواهیم کرد.
مهاجم سوریه ای الاهلی در رابطه با اینکه این روزها را چطور سپری می کند، بیان کرد: شکر خدا من برای اولین بار یک خانه خیلی خوب در جده دارم. یک باشگاه اختصاصی درست کرده ام و تجهیزش کرده ام. سعی کرده ام از شرایطی که در آن هستم، بیشترین بهره را ببرم. من یک مرد ورزشی هستم و به جایی برای تمرینات نیاز دارم تا آمادگی جسمانی ام را در بالاترین سطح نگه دارم.


او در پایان افزود: کادر فنی به سرپرستی میلوویچ به ما برنامه روزانه داده است و شرایط ما را به دقت زیر نظر دارد.

دیدگاه‌ها