کد خبر : 1677754 | 22 فروردين 1399 ساعت 22:50 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

تهدید بارسلونا به شکایت از نایب رئیس سابق باشگاه

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای به اتهاماتی که نایب رئیس سابق این باشگاه به مدیران ارشد آبی و اناری ها وارد کرد، پاسخ داد.

تهدید بارسلونا به شکایت از نایب رئیس سابق باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، امیلی روسود، نایب رئیس سابق باشگاه، که به تازگی از پستش استعفا داد، ادعا کرد که پول های باشگاه برخلاف ضوابط خرج می شود و همین مسئله واکنش باشگاه بارسلونا را به همراه داشت.

بعد از استعفای روسود، 5 نفر دیگر از مدیران بارسا امروز استعفا دادند؛ اتفاقی که شرایط  باشگاه در سال آخر ریاست جوزپ ماریا بارتومئو بحرانی تر کرد.

گفته می شود بارتومئو برای اینکه بتواند در انتخابات سال آینده موضع محکم تری داشته باشد، خواستار استعفای چهار عضو هیئت مدیره بود و همین مسئله به یک بحران جدی در این باشگاه منجر شد.

امروز روسود در گفتگو با راک 1 گفت:" فکر می کنم یک نفر به خزانه باشگاه دسترسی دارد؛ هرچند نمی دانم چه کسی. باشگاه یک میلیون یورو برای کاری پرداخت کرده که در بازار فقط 100 هزار یورو ارزش دارد. نمی دانم کار چه کسی است اما می توانم حدس بزنم؛ هرچند فکر می کنم از اعضای هیئت مدیره باشد."

 

1489779

 

در مقابل، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای، این اتهامات را رد کرد. در این بیانیه آمده است:" در رابطه با اتهامات جدی و بی پایه ای که امروز صبح توسط آقای امیلی روسود، نایب رئیس سابق باشگاه، در مصاحبه با رسانه های مختلف انجام شد، باشگاه بارسلونا هر فعالیتی که بتوان آن را فساد تعبیر کرد را رد می کند؛ بنابراین هرگونه اقدام قانونی که لازم باشد را حق خود می داند.

استعفای تعدادی از اعضای هیئت مدیره که در چند ساعت اخیر انجام شده، در رابطه با سازماندهی دوباره هیئت مدیره است که توسط رئیس باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو انجام شده و در چند روز آینده کامل می شود."

باشگاه بارسلونا در چند ماه گذشته با بحران های زیادی روبرو شده؛ از جمله درگیری لیونل مسی و اریک آبیدال، مدیر ورزشی باشگاه، بر سر اخراج ارنستو والورده.

دیدگاه‌ها