کد خبر : 1677803 | 23 فروردين 1399 ساعت 10:34 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ عربستان مثل ایران؛ تصمیم فدراسیون سعودی چیست؟

به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال عربستان نیز تصمیمی برای نیمه کاره گذاشتن لیگ بدون معرفی قهرمان و تیم های سقوط کننده ندارد.

لیگ عربستان مثل ایران؛ تصمیم فدراسیون سعودی چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، منابع آگاه به روزنامه الشرق الاوسط خبر دادند که فدراسیون فوتبال عربستان قصد دارد ادامه بازی های فصل 2019-20 را همراه با دیدارهای فصل آینده برگزار کند. این منبع اعلام کرده که فدراسیون فوتبال عربستان هنوز تصمیم خود را به باشگاه ها اعلام نکرده اما فیفا با تمدید قرارداد اتوماتیک بازیکنان، این چراغ سبز را به مسئولان برگزاری مسابقات داد که لیگ های خود را بعد از هماهنگی با کنفدراسیون های قاره ای، از سر بگیرند.

 

فیفا همچنین تاکید کرده که فدراسیون ها بدون هماهنگی با دولت ها و تدابیر امنیتی راجع به کرونا، نمی‌توانند لیگ را برگزار کنند. الشرق الاوسط اعلام داشته که فدراسیون فوتبال عربستان که لیگ از شروع فصل آینده ادامه پیدا می‌کند و توقع می‌رود که این تاریخ آگوست (مرداد و شهریور) باشد؛ البته بعد از لیگ قهرمانان آسیا تصمیم قطعی در این باره گرفته می‌شود.

 

باتوجه به صحبت های مسئولان وزارت بهداشت و سلامت عربستان مبنی این که هنوز یک ماه دیگر تدابیر فعلی باقی خواهند ماند، به نظر می‌رسد به این زودی ها فوتبال برگزار نخواهد شد و به همین خاطر باشگاه ها و فدراسیون باید به بازیکنان اجازه سفر به خارجی ها را بدهند تا در کنار خانواده باشند.

 

این روزنامه نوشت که هفته آینده جلساتی بین فدراسیون فوتبال عربستان و کمیته های مربوط به لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود و آنجا تصمیم گرفته خواهد شد. لازم به ذکر است که هنوز 8 بازی از لیگ این کشور باقی مانده است.

دیدگاه‌ها