کد خبر : 1677875 | 23 فروردين 1399 ساعت 14:36 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس فدراسیون فوتبال گابن:

اوبامیانگ باید به باشگاه جاه‌طلب‌تری از آرسنال برود

پیر آلن مونگوئنگی، رئیس فدراسیون فوتبال گابن، از پیر امریک اوبامیانگ، ستاره فوتبال این کشور، خواست تا به باشگاهی جاه طلب‌تر از آرسنال بپیوندد.

اوبامیانگ باید به باشگاه جاه‌طلب‌تری از آرسنال برود

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ که در دورتموند خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیا معرفی کرد، در ژانویه 2018 به آرسنال پیوست و اکنون تنها یک گل دیگر با رکورد 50 گل در لیگ برتر فاصله دارد.

با این وجود، او هنوز با توپچی ها به جامی دست پیدا نکرده است؛ هرچند با این تیم به فینال جام اتحادیه و لیگ اروپا رسید. به همین دلیل، رئیس فدراسیون فوتبال گابن معتقد است که او باید به باشگاهی برود که به دنبال کسب جام های مهم باشد.

 

1483764

 

مونگوئنگی به خبرنگاران گفت:" نمی خواهم بگویم که آرسنال باشگاه جاه طلبی نیست اما آرسنال به اندازه سایر باشگاه های اروپایی، جاه طلبی دارد. اما اگر اوبامیانگ به باشگاهی که جاه طلبی بیشتری دارد، برود، می تواند جایش را در ترکیب آنها پیدا کند.

از نظر سطح فردی، ما او را یکی از بهترین بازیکنان دنیا می دانیم. اما توصیه من به او این است که به کارش ادامه بدهد تا توجه بزرگترین و جاه طلب ترین باشگاه ها را جلب کند."

یان رایت، اسطوره باشگاه آرسنال هم به تازگی اعلام کرده بود که اوبامیانگ می تواند در باشگاه بزرگتری بازی کند:" اگر او را در تیم بزرگتری تصور کنید، او می تواند برای قهرمانی در لیگ برتر و رسیدن به چمپیونزلیگ تلاش کند و فکر می کنم شایستگی اش را دارد."

دیدگاه‌ها