کد خبر : 1677900 | 23 فروردين 1399 ساعت 16:18 | 36.5K بازدید | 1 دیدگاه

کریم فوتبال را کنار بگذار!

رونمایی از تفریح عجیب و خطرناک کریم بنزما (عکس)

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال به غیر از فوتبال در ورزش رزمی و خطرناک موی تای نیز تبحر خاصی دارد.

رونمایی از تفریح عجیب و خطرناک کریم بنزما (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال این روزها تعطیل است و بازیکنان نیز در قرنطینه مشغول تمرینات اختصاصی هستند تا از سوی باشگاه مجوز تمرینات گروهی صادر شود. هنوز مشخص نیست که لیگ ها چه زمانی از سر گرفته خواهند شد.

دوران قرنطینه باعث شد تا به غیر از فوتبال، از ورزش مورد علاقه دیگر کریم بنزما نیز رونمایی شود.

انتشار یک ویدیوی عجیب از کریم بنزما که او را در حال مبارزه موی تای با یک مبارز فرانسوی نشان می دهد، باعث شگفتی بسیاری شد. تصاویر البته مربوط به چند سال پیش هستند ولی حالا مشخص شده که بنزما در روزهای فراغت از فوتبال، به ورزش خطرناک موی تای نیز مشغول می شود.

ورزشی که در آن همه گونه خطر مصدومیت دست، پا، سر، کمر و ستون فقرات وجود دارد و به فوتبالیست ها همواره توصیه می شود که به سراغ ورزش های رزمی نروند.

 

 

1490244

 

 

1490246

 

 

کریم در این ویدیو به خوبی نشان می دهد که تبحر خاصی در موی تای دارد و گویا سال هاست که به آن مشغول است.

انتشار این ویدیو بازتاب های جالبی میان هواداران فوتبال نیز داشت. برخی معتقدند کریم بنزما بهتر است به جای فوتبال تمرکز خود را روی موی تای بگذارد و احتمالا آنجا موفق تر خواهد بود.

کریم فصل جاری شروع خوبی داشت ولی در یکی دو ماه اخیر با افت فاحشی روبرو شده است. تنش اخیر او با اولیویه ژیرو و اینکه ستاره رئال خود را ماشین فرمول یک و ژیرو را ماشین کارتینگ دانست نیز مزید بر علت شده تا از محبوبیت او در میان فوتبال دوستان غیر رئالی کاسته شود.

 

 

 

1490245

 

Benzema reveals Muay Thai skills, but should Real Madrid allow him ...

 

1490243

 

Benzema, practicando Muay Thai

دیدگاه‌ها