کد خبر : 1677991 | 24 فروردين 1399 ساعت 01:51 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی: به رفع تعلیق جودو خوشبین هستیم

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: 20 فروردین قرار بود جلسه رسیدگی پرونده تعلیق فدراسیون جودو کشورمان در دادگاه CAS لوزان سوئیس برگزار شود.

عبدی: به رفع تعلیق جودو خوشبین هستیم

به گزارش"ورزش سه" از فارس، منصور عبدی در خصوص به تعویق افتادن جلسه رسیدگی تعلیق جودو کشورمان، در دادگاه CAS، اظهار کرد: چهارشنبه 20 فروردین ماه قرار بود جلسه رسیدگی پرونده تعلیق فدراسیون جودو کشورمان در دادگاه CAS لوزان سوئیس برگزار شود. به دلیل وجود این بیماری خطرناک کرونا در دنیا، ابتدا باعث شد تا بازیهای المپیک توکیو به سال 2021 موکول شود و مسئله دیگر نیز دادگاه رسیدگی به تعلیق جودو ایران عقب افتاد. با تاخیر بازیهای المپیک، ورزشکاران کشورمان نیز برای شرکت در رویداد مهم ورزشی جهان امیدوار شده اند. 

 

وی ادامه داد: آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون و دوستانی همچون محمد درخشان  پای کار هستند و با هماهنگی و همکاری مسئولان ورزش وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دست به دست هم داده‌اند و تمامی ورزشدوستان، دلسوزان و خادم‌های اصلی ورزش پیگیری می‌کنند. ما خوشبین به رفع تعلیق هستیم و امیدوارم که این مسائل با انصاف اعضای دادگاه با خوبی حل و فصل شود.

 

نایب رئیس فدراسیون جودو در خصوص اینکه هیچ کدام از هیأت‌های استانی از فعالیت سابق خود دست نکشیدند، تصریح کرد: هیأتهای استانی همگی با قدرت و همچون گذشته کار خود را دنبال می‌کند. روسای تمامی استانها با نگاه به آینده تلاش مضاعفی دارند و هیچ خللی در فعالیت های آنها پیش نیامده و در باشگاه ها و سالن های ورزشی هنوز جودو زنده است و نفس می‌کشد. همچنین متصدیان  این رشته با اعتقادی که در پیشرفت دارند، تمامی اتفاقات ناخوشایند پیش آمده را سپری کرده اند و ان‌شاالله خدا کمک می‌کند و رفع تعلیق می‌شویم. جودو حرف برای گفتن زیاد دارد و مطمئن باشید جودو از پس مشکلات بیشتر از این هم سربلند خارج شده است.   

 

عبدی در خصوص اینکه این مشکلات بوجود آمده بخاطر ترجیح منافع شخصی به ملی است، تاکید کرد: وقتی جودو با این همه پتانسیل و قدمت تعلیق می‌شود، باید ابتدا کارشناسان و دلسوزان ورزش این مسائل را ریشه‌یابی کنند و با تدبیر به دنبال حل مشکلات باشند. بعضی ها در آنجایی که نباید حرف بزنند، شروع به صحبت می کنند و وقتی که باید حرف بزنند، از حرف زدن دست برمی‌دارند و این مطلب نشانگر رسیدن به مقصود شخص است نه ملی!

 

وی در خصوص اینکه وزارت ورزش و جوانان خانه کشتی شماره 2 را به فدراسیون جودو داده، اذعان کرد: وزیر ورزش صلاح دیدند این سالن در اختیار جودو قرار گیرد و از قبل تصمیم گرفته شده، نباید سنگ اندازی در این مورد صورت گیرد. این کم لطفی دوستان است که ورزش جودو را غریبه می دانند و بنظرم باید وزارت ورزش و جوانان جهت رسیدگی به این موضوع ورود کند. هم‌اکنون جودو در این برهه حساس به کمک نیاز دارد و وقتی این سالن در اختیار جودوکاران قرار گیرد باعث دلگرمی دوچندان خواهد شد. امیدوارم با تعامل و همدلی مسئولان این موضوع مرتغع شود.

دیدگاه‌ها