کد خبر : 1678056 | 24 فروردين 1399 ساعت 13:42 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی‌نژاد: تعطیلی‌ها به ضرر فولاد است

هافبک فولاد خوزستان می‌گوید از وقفه مسابقات ضرر کردند چراکه در حال صعود در جدول لیگ برتر بودند.

قاسمی‌نژاد: تعطیلی‌ها به ضرر فولاد است

به گزارش "ورزش سه"، محمد قاسمی‌نژاد درباره وضعیت کنونی خود و نحوه تمرینات گفت: ما طبق برنامه‌های مربی بدنساز تیم درحال تمرین هستیم، سعی می‌کنیم تا آنجایی که می‌شود تمرینات را منظم انجام بدهیم و آمادگی خود را حفظ کنیم. کار سختی است و مجبور هستیم بعضی اوقات هوازی کار کنیم ولی البته که تمرینات خانگی با تمرین گروهی زمین تا آسمان فرق دارد.

 

او درباره حضور در فولاد زیر نظر جواد نکونام گفت: آقا جواد چه در زمان بازی و چه در زمان مربی‌گری‌اش توانسته خیلی چیزها را ثابت کند. ایشان چند سال کاپیتان تیم ملی بوده و به نظرم بهترین فوتبالیست تاریخ ایران بوده چراکه آمار گویای همه چیز است. کسی که بتواند ۸ سال در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند، قاعدتا از نظر فنی، اخلاقی، رفتار و زندگی حرفه‌ای فوق‌العاده بوده است. من سابقه کار با آقا جواد را قبل از فولاد داشتم و موجب افتخار است که دوباره در کنارشان هستم و از جنگندگی و تلاشش برای رسیدن به موفقیت لذت می‌برم.

 

هافبک فولاد درخصوص تعطیلی لیگ و تاثیر روی عملکرد تیمی فولاد گفت: به نظرم به ضرر ما بوده چراکه ما روند رو به رشدی داشتیم و توانسته بودیم به ثبات تیمی برسیم‌. ان‌شاالله در صورت بازگشت سلامتی و شروع لیگ بتوانیم تلاشمان را بیش‌تر کنیم و روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

ش

قاسمی‌نژاد اضافه کرد: در صورتی‌که که لیگ دوباره ادامه پیدا کند، باید بیشتر تمرکز و برای رسیدن به هدفمان تلاش کنیم. برای پیروزی باید هرروز بجنگیم تا بتوانیم در انتهای فصل به خواست خدا و تلاش کل مجموعه کار بزرگی انجام بدهیم و دل هواداران را شاد کنیم. در انتها هم باید از همه کادر پزشکی و پرستارانی که شبانه‌روز با جان و دل برای سلامتی مردم تلاش می‌کنند تا بتوانند این ویروس را کنترل کنند، تشکر می‌کنم.

 

دیدگاه‌ها