کد خبر : 1678079 | 24 فروردين 1399 ساعت 14:59 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

سیاسیون باتجربه در جمع اعضای مجمع

تشکیل گروه واتس‌آپی برای تدوین اساسنامه فوتبال

اعضای مجمع فدراسیون فوتبال و برخی سیاسیون باتجربه برای تدوین اساسنامه فدراسیون بحث و تبادل نظر می کنند.

تشکیل گروه واتس‌آپی برای تدوین اساسنامه فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه حدود یکماه از لغو انتخابات فدراسیون فوتبال به خاطر ایرادهایی که به اساسنامه توسط فیفا گرفته شود می گذرد هنوز اقدام رسمی برای این کار انجام نشده است. از این رو اعضای مجمع فدراسیون فوتبال یک گروه در شبکه اجتماعی واتس آپ تشکیل دادند که در این گروه درباره اساسنامه بحث و تبادل نظر می کنند.


نکته قابل توجه در این گروه واتس آپی حضور 3 چهره سیاسی- ورزشی است که سابقا در فوتبال مسئولیت هایی داشتند. امیدوار رضایی، عضو سابق هیات مدیره استقلال و نماینده سابق مجلس، آصفی رییس کمیته بین الملل سابق فدراسیون و سخنگوی سابق وزارت خارجه و همچنین شریف حسینی معاون وزارت صنعت و معدن که در تیم های صنعتی نیز مسئولیت های زیادی داشته است. این چهره شناخته شده سیاست که ورزشی ها نیز آنها را می شناسند در گروه تشکیل شده برای اصلاح اساسنامه بسیار فعال هستند و پیشنهادهای خود را ارائه می کنند.


از این رو اعضای مجمع فدراسیون فوتبال نیز نکات مد نظرشان را بیان می کنند تا به یک جمع بندی برسند و برای اصلاح اساسنامه اقدام کنند.


مساله مهم اما دلخوری برخی اعضای مجمع در این گروه است. برخی روسای هیات های استانی که از مسائل بیان شده توسط افراد مذکور دلخور شدند ترجیح دادند گروه را ترک کنند و اظهارنظری نداشته باشند که همین امر مشکلاتی را نیز در بدنه فدراسیون ایجاد کرده است.

دیدگاه‌ها