کد خبر : 1678215 | 25 فروردين 1399 ساعت 11:26 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

الدعیه: بازیکنان خارجی لیگ عربستان را کم کنید

الدعیه گلرافسانه ای فوتبال عربستان از تعداد بالای بازیکنان خارجی در فوتبال عربستان بیمناک است.

الدعیه: بازیکنان خارجی لیگ عربستان را کم کنید

به گزارش"ورزش سه" در مصاحبه بلندی که امروز در روزنامه شرق الاوسط منتشر شده محمد الدعیه درمورد تعداد بازیکنان خارجی که تیم های می توانند در اختیار داشته باشند(7 نفر) می گوید:" به نظر من حداقل یک نفر باید از این تعداد کم شود.همانطور که در جام جهانی گذشته با این مساله برخورد کردیم که موضو کم بودن تعداد بازیکنان با کیفیت در ترکیب تیم ملی بود. وقتی بازیکن خارجی گرانقیمت به لیگ عربستان می آیند فرصت رشد سایر بازیکنان گرفته می شود.


الدعیه همچنین از تعداد کم دروازه بان های سطح بالا در فوتبال عربستان انتقاد کرده  و می گوید:" در حال حاضر محمد اویس، مصطفی ملائکه و عبدالله المعیوف تنها دروازه بان های باکیفیت فوتبال عربستان هستند چرا که بیشتر باشگاه ها از دروازه بان خارجی استفاده می کنند. به نظرمن این مساله باید تغییر کند چرا که کاهش تعداد دروازه بان های خوب باعث نگرانی ما می شود ضمن اینکه در لیگ قهرمانان آسیا نمی توانیم از هفت بازیکن خارجی استفاده کنیم و بهتر است از این تعداد در لیگ داخلی هم کم کنیم."


الدعیه درباره پایان این فصل لیگ عربستان هم می گوید:" من نمی توانم بگویم  با لغو یا ادامه مسابقات موافقم اما وزارت بهترین راه حل را در نظر خواهد گرفت اما از نظر من لغو رقابت های امسال دشوار است چرا که از این تصمیم برخی سود و برخی ضرر می کنند کمااینکه دراروپا هم هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است. از آنجایی که تنها 8 بازی به پایان لیگ عربستان باقی مانده می توانیم این مسابقات را در یکماه و نیم به پایان برسانیم. البته من اینجا به عنوان بازیکن سابق الهلال صحبت نمی کنم بلکه به عنوان یک عضو از فوتبال عربستان حرف هایم را می زنم."

دیدگاه‌ها