کد خبر : 1678387 | 26 فروردين 1399 ساعت 10:00 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

بمب خبری سان

ادعای بزرگ؛ مانه در رئال، امباپه در لیورپول

سان می‌گوید با توجه به احتمال بالای انتقال سادیو مانه به رئال مادرید، باشگاه لیورپول کیلیان امباپه را به عنوان جانشین او در نظر گرفته است.

ادعای بزرگ؛ مانه در رئال، امباپه در لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان در گزارشی جنجالی مدعی شد با توجه به اینکه مدیریت لیورپول معتقد است سادیو مانه ستاره سنگالی‌اش به احتمال زیاد در تابستان آینده جذب رئال مادرید خواهد شد برای پر کردن جالی خالی او یک ستاره بزرگ را هدف گرفته است: کیلیان امباپه.

 

لیورپولی‌ها معتقدند با توجه به علاقه شدید زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال به در اختیار داشتن سادیو مانه، مدیریت باشگاه اسپانیایی برای پرداخت مبلغ مورد نظر لیورپول برای انتقال او یعنی 170 میلیون یورو تردید نخواهد کرد و در نتیجه لیورپولی‌ها مجبورند سادیو مانه را به آنها واگذار کنند. مدیریت لیورپول برای جبران چنین لطمه‌ای به تیم‌شان به فکر جذب یک ستاره بزرگ دیگر هستند و به این منظور کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن را هدف گرفته‌اند. کسی از قضا از هدف‌های مهم رئال مادرید هم به حساب می‌آید.

 

1483859

 

این گزارش در حالی مطرح شده که مانه اخیرا با امضای یک قرارداد جدید مدت حضورش در لیورپول را به مدت 18 ماه دیگر تا سال 2023 تمدید کرده و با پذیرش دستمزد 150هزار پوند در هفته با قرمزها تمدید کرده است. ولی سان می‌گوید به اخباری دست پیدا کرده که نشان می‌دهد رئال با مدیر برنامه‌های مانه برای انتقال تابستانی او تماسهایی برقرار کرده است.

 

البته سان می‌گوید مانه برای انتقال به رئال، لیورپول را تحت فشار نگذاشته و لیورپولی‌ها مثل سال گذشته که زیدان باز هم خواهان جذب مانه بود امسال هم با پیشنهاد رئال در وهله اول مخالفت خواهند کرد ولی در صورتیکه مانه برای انتقال به مادرید وسوسه شود، باشگاه لیورپول معتقد است ممکن است چاره‌ای جز موافقت نداشته باشد. راه‌حل لیورپولی‌ها برای چنین سناریویی، جذب کیلیان امباپه به جای مانه است.

 

1490737

 

لیورپولی‌ها انتظار دارند در ازای واگذاری مانه به رئال چیزی در حدود 170 میلیون یورو دریافت کنند اما اگر خواهان جذب امباپه از PSG باشند باید علاوه بر این مبلغ، 110 میلیون یوروی دیگر هم به تیم پاریسی پرداخت کنند.

 

این در حالی است که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول سال گذشه گفته بود امکان ندارد این باشگاه بتواند از نظر مالی از پس استخدام ستاره گران‌قیمتی مثل کیلیان امباپه برآید. ولی این صحبتها پیش از قرارداد پرسود مرسی‌سایدی‌ها با اسپانسر جدیدشان نایک بود. تخمین زده می‌شود که قرارداد با نایک هر ساله مبلغ 120 میلیون یورو به بودجه لیورپول کمک خواهد کرد و به این دلیل است که باشگاه حالا می‌تواند شانس خود برای خرید پدیده فرانسوی را زیاد ببیند.

 

1490734

 

دیدگاه‌ها