کد خبر : 1678390 | 26 فروردين 1399 ساعت 10:25 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

ماتیس دی‌لیخت:

مثل یک بچه در شیرینی‌فروشی ذوق زده شده بودم!

ماتیس دی‌لیخت مدافع هلندی یوونتوس می‌گوید ذوق‌زدگی‌اش از بازی در کنار ستاره‌هایی مثل رونالدو و بوفون مثل بچه‌ای است که وارد مغازه شیرینی‌فروشی شده باشد.

مثل یک بچه در شیرینی‌فروشی ذوق زده شده بودم!

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی‌لیخت مدافع هلندی یوونتوس می‌گوید در بدو ورود به این تیم ایتالیایی از برخورد و حتی ایستادن در کنار ستاره‌های بزرگ این تیم که قهرمان‌های جوانی‌اش بوده‌اند آنقدر ذوق زده بوده که خودش را مثل بچه‌ای که وارد مغازه شیرینی‌فروشی شده باشد توصیف می‌کند.

 

1448609

 

دی‌لیخت که ملی‌پوش هلندی است تابستان گذشته از باشگاه سابقش آژاکس با قراردادی به مبلغ 75 میلیون یورو راهی یوونتوس شد. این مدافع 20ساله هلندی می‌گوید در اولین ورودش به باشگاه وقتی به اطراف نگاه کرده و اسطوره‌های دوران جوانی‌اش کریستیانو رونالدو و جیان‌لوئیجی بوفون را می‌بیند از شدت ذوق‌زدگی زبانش بند آمده بوده.

 

او در این باره گفت:" یوونتوس به من گفت درست است که جوانی ولی یکی از دلایل ما برای خریدت این است که در عین جوانی، پخته‌ای و می‌توانی فشارهایی که از بیرون به تو وارد می‌شود را کنترل کنی. البته گفتند رفتن به یک کشور خارجی برای یک بازیکن 19ساله سخت است و باید انتظار سختی را داشته باشی. ولی یوونتوس گفت به من اعتماد دارد و می‌داند که خیلی زود جایگاهم را در تیم بدست می‌آورم".

 

1490739

 

دی‌لیخت در ادامه صحبتهایش در توضیح اولین ورودش به باشگاه یوونتوس گفت:" اولین بار که وارد رختکن یوونتوس شدم مثل بچه‌ای بودم که وارد مغازه شیرینی‌فروشی شده. آخر بوفون و رونالدو آنجا بودند. همینطور اطراف را نگاه می‌کردم و توی دلم می‌گفتم این کیست؟ این کدام ستاره بود؟ دو ماه طول کشید تا توانستم به خودم بیایم و خودم باشم".

 

 

دیدگاه‌ها