کد خبر : 1678416 | 26 فروردين 1399 ساعت 12:33 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

ایموبیله در صدد شکستن رکورد گلزنی سری آ

چیرو ایموبیله، گلزن استثنایی لاتزیو مترصد است با شروع دوباره فصل، برای شکستن رکورد گلزنی سری آ که در اختیار ایگواین است تلاش کند.

ایموبیله در صدد شکستن رکورد گلزنی سری آ

به گزارش "ورزش سه"، چیرو ایموبیله، گلزن استثنایی لاتزیو که تا پیش از تعلیق فصل جاری به دلیل اپیدمی کرونا برای تیمش 27گل به ثمر رسانده مترصد است با شروع دوباره رقابتها، برای شکستن رکورد گلزنی تاریخ سری آ تلاش کند. رکوردی که در حال حاضر در اختیار گونزالو ایگواین قرار دارد.

 

1490788

 

درحالیکه دوازده هفته دیگر از سری آ باقی مانده ایموموبیله تا رسیدن به رکورد 36 گل ایگواین 9 گل دیگر فاصله دارد. رکوردی که ایگواین در فصل 2015-2016 با پیراهن ناپولی به آن دست یافته است. ایگواین بعد از ثبت این رکورد، در فصل بعدی با قراردادی 90 میلیون یورویی به یوونتوس پیوست. ایگواین از آن زمان تا امروز دیگر قادر نشده عنوان آقای گلی سری آ را بدست بیاورد.

 

1490789

 

اما ایموبیله در فصل 2017-2018 آقای گل مشترک  سری آ بوده و در حال حاضر در جدول گلزنان این فصل شش گل بیشتر از کریستیانو رونالدو دارد.

 

گلزن استثنایی لاتزیو با اشاره به اینکه قصد دارد امسال رکورد ایگواین را بشکند به اسکای گفت:" دارم سخت تمرین می‌کنم به این هدف برسم ولی نمی‌دانم، بستگی دارد. هر کسی هدف خودش را دارد ولی اگر موفق بشوم خیلی عالی می‌شود. این هم مثل تخم‌مرغ عید پاک است، یک سورپرایز قشنگ. وقتی رقابتها شروع شود من تمام تلاشم را می‌کنم. باید ببینیم چه پیش می‌آید".

 

 

دیدگاه‌ها