کد خبر : 1678470 | 26 فروردين 1399 ساعت 15:58 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای اسپورت:

شروع مذاکرات اینتر با هافبک ناراضی بارسلونا (عکس)

آرتورو ویدال ستاره شیلیایی بارسا به احتمال فراوان فصل بعد برای اینتر توپ خواهد زد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیاریو اسپورت، آینده آرتورو ویدال به احتمال زیاد در اینتر رقم خواهد خورد. هافبک شیلیایی دو سال پس از پیوستن به بارسا از نیمکت نشینی ها ناراضی است و قصد ترک اسپانیا را دارد.

ویدال زمستان گذشته چیزی تا پیوستن به اینتر فاصله نداشت ولی تغییر مربی در بارسا و آمدن کیکه ستین به جای والورده، همه معادلات را به هم زد. ستین خیلی زود تاکید کرد که ویدال باید در بارسا بماند و باشگاه نیز با فروش او مخالفت کرد.

 

 

Portada de Sport (España)

 

 

بزرگترین مشکل ویدال در بارسا این است که او خود را بازیکن همیشه ثابت می داند ولی شکل بازی های بارسا به گونه ای نیست که فرصت بازی چندانی به ویدال برسد. او اغلب در بازی هایی که کار بارسا برای حفظ پیروزی گره خورده، وارد زمین شده و همواره نیز تاثیرگذار نشان داده است. شم گلزنی بالای ویدال از دیگر فاکتورهای مثبت او به شمار می رود که چندین بار نیز به فریاد بارسا رسیده است.

 

طبق ادعای اسپورت، اینتر که زمستان در جذب ویدال ناکام ماند، این روزها باب مذاکره با بارسا را بار دیگر باز کرده و قصد دارد ویدال را هر طور شده به سین سیرو بیاورد. بهترین دوران فوتبال ویدال در یوونتوس و زیر نظر آنتونیو کونته بود و این مربی حالا می خواهد ویدال را در اینتر نیز کنار خود داشته باشد. ویدال قطعا در اینتر که پروژه ای جدید و جاه طلبانه ترسیم کرده، نقش مهمتری در بارسا خواهد داشت.

 

 

1466855

 

 

اینتر به ویدال قراردادی سه ساله با دستمزدی خوب پیشنهاد داده و تنها مشکل، عدم توافق با بارسا برای رقم نهایی انتقال است. باشگاه ایتالیایی حاضر نیست مبلغ 20 میلیون یوروی درخواستی بارسا را بپردازد و مذاکرات در این مورد ادامه خواهد داشت. همچنین اینتر حاضر نیست ویدال را در پروسه معاوضه بازیکن با بارسا وارد کند. در واقع  بارسا تنها با پرداخت 111 میلیون یورو رقم فسخ لائوتارو می تواند ستاره آرژانتینی اینتر را جذب کند.

 

دیدگاه‌ها