کد خبر : 1678518 | 26 فروردين 1399 ساعت 18:50 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

شهرخودرو و نساجی توافق کردند

پس از احکام سنگینی که کمیته انضباطی علیه دو بازیکن تیم شهرخودرو و این تیم به دلیل نقض قانون در یارگیری اعلام شد خبر می رسد باشگاه های طرفین این دعوا به توافق با یکدیگر پرداختند.

شهرخودرو و نساجی توافق کردند 

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرویی ها که در فصل نقل و انتقالات زمستانی اقدام به جذب دو بازیکن تیم نساجی کردند در نهایت توسط کمیته انضباطی محکوم شدند و بالاجبار یا باید با طرف شاکی توافق می کردند و یا حکم سنگینی که علیه آنها و دو بازیکن مورد نظر داده شده بود را اجرا می کردند اما آنها راه اول را انتخاب کردند. 

 

شهرخودرویی ها که تصور می کردند دریافت نامه فسخ قرارداد از سوی بازیکنان برای بستن قرارداد جدید با آنها کافیست و نیازی به استعلام از سازمان لیگ ندارند در نهایت در اسفندماه به دلیل جذب ذو بازیکن خود که حالا مشمول پرداخت جریمه ای سنگین  و محرومیتی چهار ماهه شده بودند، میلاد سرلک و حسن جعفری قافیه را باخته دیدند و راه مذاکره را در پیش گرفتند. 

 

فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرویی ها نیز دست به کار شد و با مالک و مدیرعامل نساج ها مذاکرات خود را آغاز کرد تا در نهایت اکنون خبر می رسد توافق نهایی در این باره صورت گرفته است و البته در این باره عنوان می شود طرف شهرخودرو برای این توافق دست به جیب شد و مبلغی در حد 3 میلیارد تومان نیز پرداخت کرد که البته در این باره هنوز خبری از سوی مسئولان این تیم تایید نشده است.

دیدگاه‌ها