کد خبر : 1678605 | 27 فروردين 1399 ساعت 10:00 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازمانده فاجعه هیلزبورو تسلیم کرونا شد

یکی از بازماندگان فاجعه هیلزبورو که نزد هواداران لیورپول محبوبیت زیادی داشت بعد از مدتی نبرد با کرونا در نهایت از دنیا رفت.

بازمانده فاجعه هیلزبورو تسلیم کرونا شد

به گزارش "ورزش سه"، دیو رولند یکی از بازماندگان فاجعه هیلزبورو که تصویر دردناکی از او پس از  فاجعه بسیار مشهور شده و او را به یکی از چهره‌های محبوب هواداران لیورپول تبدیل کرده بود به دلیل ابتلا به کرونا از دنیا رفت. بعد از خبر درگذشت رولند، هواداران لیورپول مشغول ادای احترام به او هستند.

 

1490941

 

بعد از فاجعه هیلزوبورو د که در جریان دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس بین لیورپول و ناتینگهام فارست در سال 1989 اتفاق افتاد و به کشته شدن 96 مرد و زن و کودک بی‌گناه منجر شد، عکسی از دیو رولند در رسانه‌ها منتشر شد که او را در حالی نشان می‌داد که روی لبه سکوهای ورزشگاه نشسته و با حالتی بسیار تلخ و غم‌انگیز سرش را در میان دستهایش پنهان کرده است.

 

1490939

تصویری از دیو رولند هوادار لیورپول، بعد از فاجعه هیلزوبورو، که او را نزد هواداران این تیم محبوب کرد

 

 

دیو رولند 65ساله اما چند روز مانده به سالگرد سی و یکمین سالگرد این فاجعه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و بعد از چند روز نبرد با آن از دنیا رفت.

 

هواداران لیورپول که در تمام این سالها به دیو رولند ابراز علاقه می‌کردند و او را به عنوان یکی از پدربزرگ‌های محبوب باشگاه دوست داشتند نسبت به مرگ او ابراز تاسف کرده و امروز سیل پیامهای همراهی و تسلیت به مناسبت مرگ او فضای شبکه‌های اجتماعی را فرا گرفته است.

 

1490938

 

دیدگاه‌ها