کد خبر : 1678615 | 27 فروردين 1399 ساعت 10:52 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاوانی تا پایان جام جهانی قطر در اروپا است

بر اساس اعلام گل، ادینسون کاوانی ستاره PSG با پیشنهادهایی که از آمریکای جنوبی دریافت می‌کند مخالفت کرده و مایل است به بازی در اروپا ادامه دهد.

کاوانی تا پایان جام جهانی قطر در اروپا است

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن در آمریکای جنوبی خواهان زیادی دارد ولی گل می‌گوید او مصمم است فوتبال خود را در اروپا پیگیری کند. بر اساس این گزارش کاوانی فصل آینده همه پیشنهادهای باشگاه‌های آمریکای جنوبی را رد خواهد کرد و دست‌کم تا پایان جام جهانی 2022 به بازی در خاک اروپا ادامه خواهد داد.

 

1490951

 

باشگاه برزیلی فلامینگو در ماه دسامبر با کاوانی تماسهایی برقرار کرد ولی دریافت که ستاره اروگوئه‌ای قصد دارد تا چند سال دیگر در اروپا بماند. درحالیکه قرارداد کاوانی با PSG در پایان فصل جاری تمام می‌شود، انتظار می‌رود او پاریس را ترک کند و از اتلتیکو مادرید به عنوان محتمل‌ترین گزینه‌اش یاد می‌شود.  در ماه ژانویه دو پیشنهاد اتلتیکو برای جذب کاوانی از سوی PSG رد شده بود.

 

مادر کاوانی اخیرا گفته بود پسرش مایل است در لالیگا فوتبال بازی کند و بیش از هر تیمی به بازی در اتلتیکو و کار کردن زیر نظر دیگو سیمئونه علاقه دارد. او در این باره گفت:" خوشبختانه باشگاه‌های زیادی خواهان جذب کاوانی هستند ولی او هنوز تصمیم قطعی نگرفته. ادینسون دوست دارد به اسپانیا برود ولی مدام به اتلتیکو مادرید فکر می‌کند و تمایلش این است که زیر نظر دیگو سیمئونه بازی کند".

 

 

دیدگاه‌ها