کد خبر : 1678627 | 27 فروردين 1399 ساعت 11:40 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق روسونری

اخراج بوبان و مالدینی از میلان بدترین کار بود

مارکو سیمونه ستاره سابق آث میلان می‌گوید اخراج زوونمیر بوبان مدیر ورزشی سابق این باشگاه اشتباه بزرگی بوده است.

 اخراج بوبان و مالدینی از میلان بدترین کار بود

به گزارش "ورزش سه"، مارکو سیمونه ستاره سابق آث میلان با انتقاد شدید از مدیریت باشگاه به دلیل اخراج زوونمیر بوبان می‌گوید علت اعلام شده برای این اقدام بهانه‌جویی بوده و مدیریت باشگاه از پیش برای اخراج او برنامه‌ریزی کرده بوده.

 

ستاره سابق میلان با انتقاد شدید از اخراج بوبان به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" از دست دادن او برای میلان ضرر بزرگی است. اخراج بوبان فقط به خاطر یک مصاحبه جنجالی، اقدامی سطحی و غیرمنطقی بود. من معتقدم آنها مصاحبه را بهانه کردند و از قبل برای این کار برنامه داشتند".

 

1490976

 

سیمونه در ادامه انتقادش بابت اخراج بوبان و مالدینی از آث میلان گفت:" وقتی شما شخصیت‌هایی مثل بوبان و مالدینی را برای فعالیت در مدیریت باشگاه‌تان انتخاب می‌کنید باید این را بدانید که آنها چه وزنه‌هایی هستند. آنها می‌دانند میلان چطور مدیریت می‌شود. کسانی که آنها را انتخاب کرده بودند باید به همکاری‌ با آنها ادامه می‌داند. برای شروع دوباره باشگاه و احیای میلان آنها مهمترین گزینه‌ها بودند. من بعید می‌دانم رانگنیک به عنوان مربی و مدیر ورزشی بتواند در ایتالیا کار کند".

 

سیمونه همچنین درباره مشکلات میلان در خط حمله می‌گوید مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی اینتر که در حال حاضر به صورت قرضی در PSG بازی می‌کند تا پایان سال 2021 با نراتزوری قرارداد دارد ولی مارکو سیمونه ستاره سابق آث میلان معتقد است او برای میلان خرید ایده‌آلی خواهد بود و این تیم باید برای به خدمت گرفتن ستاره آرژانتینی تردید به دل راه ندهد.

 

1490977

 

آنتونیو کونته زمانی که در شروع فصل جاری هدایت اینتر را به عهده گرفت، اعلام کرد به ایکاردی نیازی ندارد و به جای او روملو لوکاکو را به خدمت گرفت. به این ترتیب ایکاردی به صورت قرضی راهی PSG شد.

 

سیمونه می‌گوید با توجه به اینکه قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با میلان برای فصل آینده تمدید نشده، روسونری باید برای تقویت خط حمله‌اش به دنبال جذب ایکاردی باشد که اینتر علاقه‌ای به حفظ او نشان نمی‌دهد. آث میلان در زمان تعلیق فصل سری آ به دلیل بحران کرونا در رتبه هفتم جدول ایستاده بود و در نیمه بالایی جدول کمترین تعاد گل زده را داشت.

 

سیمونه که با پیراهن میلان چهار بار فاتح اسکودتو و دو بار فاتح لیگ قهرمانان شده در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" من اگر به جای کادر فنی میلان باشم رافائل لیائو را حفظ می‌کنم چون او هم قدرت دارد و هم استعداد. من اگر جای آنها بودم کریستوف پیونتک را هم از دست نمی‌دادم. اگر ایبرا ما را ترک کند میلان از نظر مهاجم دچار کمبود خواهد شد. البته میلیک گزینه خوبی است ولی من اگر بودم کاوانی و ایکاردی را به میلان می‌آوردم. مائورو به خصوص خرید ایده‌آلی خواهد بود".

 

 

 

دیدگاه‌ها