کد خبر : 1678645 | 27 فروردين 1399 ساعت 12:44 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

ارتباط بالکنی مهاجمین اینتر: هی لائوتی!

روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز ، زوج خط حمله اینترمیلان که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند از روی بالکن خانه‌هایشان با هم در ارتباط هستند و خوش و بش می‌کنند.

ارتباط بالکنی مهاجمین اینتر: هی لائوتی!

به گزارش "ورزش سه"، رابطه روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز زوج خط حمله اینترمیلان در زمین فوتبال به دلیل تعطیلی مسابقات فوتبال در نتیجه اپیدمی کرونا متوقف شده ولی این به معنای توقف رابطه فردی آنها نیست. دو ستاره اینتر که در آپارتمان‌هایی نزدیک به هم در شهر میلان زندگی می‌کنند برای برقراری ارتباط روی بالکن‌ها آمده و با صدای بلند و دست تکان دادن با هم در تماس هستند.

 

لوکاکو با انتشار یک پست اینستاگرامی از این رابطه عجیب و غریب پرده برداشت و گفت او و مارتینز برای حفظ روحیه‌شان در شرایط قرنطینه به این روش ارتباطی رو آورده‌اند.

 

در ویدیوی منتشر شده از طرف لوکاکو او در حالی دیده می‌شود که روی بالکن خانه‌اش ایستاده و به سمت آپارتمان لائوتارو مارتینز فریاد می‌زند: هی لائوتی! چند ثانیه بعد لائوتارو در تصویر دیده می‌شود که برای مهاجم بلژیکی هم‌تیمی‌اش دست تکان می‌دهد.

 

1490988

 

این زوج مهاجم در فصل جاری برای اینتر درخشان ظاهر شده‌اند و رویهم‌رفته چهل گل برای نراتوزری به ثمر رسانده‌اند. اینتر پیش از تعلیق سری آ به دلیل شیوع ویروس کرونا در رتبه سوم جدول قرار داشت.

 

این در حالی است که اخیرا شایعات زیادی درباره انتقال لائوتارو به بارسلونا در پایان فصل جاری مطرح شده است.

 

1490990

 

لوکاکو در پستهای دیگر اینستاگرامی خود نشان داد که علاوه بر خوش و بش‌های بالکنی‌اش با لائوتارو برای سرگرم کردن خود در دوران قرنطینه از روش‌های دیگری هم استفاده می‌کند که یکی از آنها بازی کردن بازی کامپیوتری بسکتبال با تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید است.

 

 

دیدگاه‌ها