کد خبر : 1678658 | 27 فروردين 1399 ساعت 13:29 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاماوینگا می‌تواند در رئال مادرید بدرخشد

سرمربی رن می‌گوید ادواردو کاماوینگا پدیده جوان فرانسوی قابلیت و توان بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال دنیا و درخشش در رئال مادرید را دارد.

کاماوینگا می‌تواند در رئال مادرید بدرخشد

به گزارش "ورزش سه"، ژولین استفان سرمربی باشگاه فرانسوی رن می‌گوید ادواردو کاماوینگا، پدیده جوان فرانسوی این تیم از توان و قابلیت لازم برای درخشش در رئال مادرید برخوردار است ولی او باید دست‌کم یک سال دیگر برای پیوستن به غول اسپانیایی منتظر بماند تا با آمادگی کامل راهی مادرید شود.

 

1491002

 

کاماوینگا بعد از پنج سال حضور در آکادمی باشگاه رن در سال 2018 و در سن 15سالگی از این آکادمی به تیم اصلی باشگاه راه یافته و در مدت کوتاهی نام خود را به عنوان یکی از آینده‌دارترین جوانهای فوتبال اروپا مطرح کرده است. در نتیجه درخشش او باشگاه‌های بزرگی مثل رئال مادرید خواهان به خدمت گرفتن این پدیده هفده ساله هستند.

 

سرمربی کاماوینگا در رن با تمجید از استعداد فوتبالی این پدیده 17ساله می‌گوید:" بله ادواردو می‌تواند در رئال مادردی بازی کند. من مطمئنم او در میان‌مدت توان این را دارد که در بالاترین سطح فوتبال دنیا بدرخشد. ولی توصیه من به او این است که یک فصل دیگر در رن بماند چون او در این باشگاه تمرین کرده و پرروش یافته و یک سال دیگر  موفقیت در تیم بزرگی مثل رئال برایش راحت‌تر خواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها